terörün (erginin) yeni motoru

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yeni motorun hayırlı olsun ergin kardeşim güle güle sağlıklı günlerde kazasız belasız VE MUTLAKA KASK TAKARAK kullanman dileğiyle.
HYOSUNG GV250 CC CRUİSER TARZI






















 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
güle güle kullan hayırlı uğurlu olsun dostum allah kaza bela vermesin :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı uğurlu olsun ergin güle güle kullan
kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı olsun dostum...kazasız belasız kullanman dileğiyle...MT gazlama grubuyla birlikte yola çıkan sendin sanırım...
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
hayırlı olsun kardeşim..
güzel ve alımlı bi motor..
güzel günlerde kullanman dileği ile..:) :cat: :rendeer:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
kardeş motor güzelmiş hayırlı uğurlu olsun

ya ön çatalda www.motosiklet.net stickeri gördüm
onu nerden temin ediyorsunuz

bulursam bende motoruma yapıştırıcam

Allah kaza bela vermesin

...
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
104
hayırlı olsun dostumuza ::haapppy: :rendeer:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
254
motoru kullansın bi süre sonra benim koleksiyona katacam :)
güle güle kullan kardeşim.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
evet arkadaşım misafir olarak okuyorsan bende iyi dileklerimi ileteyim..güzel motor almışsın hayırlı uğurlu olsun..güle güle kullan
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
Alla alla ya amma muhalefet, avukat olmaya meraklı kişilik varmış bizde de.. Sebep her ne olursa olsun, ayrılmış.. O ve ya bu sebepten, sebebi beni alakadar etmiyor, sonuçta ayrılmış... Artı bilmeden yorum yapmayın, kendisi ayrıldığında modaretörlüğü de alınmıştı.. Burda, hayırlı olsun, kazasız belasız, bilmemne demek sadece mesaj sayınızı artırır, başka da birşeye yaramaz.. Evet Bilo senin dediğin gibi cevap yazamaz benim yazdıklarıma, ama size de yazamaz, bilmem anlatabiliyor muyum ? Haa misafir olarak girer,okur bilemem.. Zaten ayrılıp misafir olarak katılmak ne derece mantıklı orası da tartışılır....

sevdiğimiz saydığımız Ummet abi sevdiğimiz ve aldıgı yeni motoruyla mutlu oldugumuz ergin kardeşimizin motor resimlerini bi başlıkla koymuş..
ve bunu ergin okusun cevap yazsın diye değil biz onu sevenler yeni motorundan haberdar olsun diye yaptı
''boyle bi başlıga ne gerek vardı'' diye yazdıgın yazıya istinaden cevap yazıyorum yoksa kimse kimsenin avukatı değil
siteden ayrıldı diye kötümü konuşalım.. sana yakıştıramam..
neden niçin ayrıldıgı konumuz dışı çünki..
ama daha önce farklı bakılan kişilere.. olaylara kendisi ortamda olmayınca bu saldırganlık niye merak ederim..
mesaj sayısınaı artırmakla ne kaybın kazancın var onuda anlamadım :silent:
mesaj başına ücretmi ödüyoruz..
ha bi toplantıda ergin yokken konuşup motoruyla ilgili iyi dileklerimizi iletmişiz bir birimize.. ha buradan tüm Türkiye de kendisini tanıyan sevenler bi arada mesaj yolu ile haberdar olup kutlamışız..
ya mesaja bakar geçersin yada taziye tebrik eder çekilirsin..
seni daha hassas düşünüyordum ama ...
yinede hemen hüküm vermemek lazım galba..:)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Ergin"im kardeşim terörüm. hayırlı uğurlu olsun..çok şugar bi alet .. 250 cc lerde en iyisi ..valla ne diyim tekerin düz bassın .. Allah kaza bela vermesin..

Forumdan kendi isteği yada kural ihlalinden giden her üye arkadaşımız dostumuzdur.. bişi deişmez
mutlu olduklarında sevinir ..üzüldüklerinde üzülürüz..
Ve hiçkimseye burada olmayan biri hakkında yazıp çizme hakkı tanımayız..
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanırsın inşallah Ergin:rendeer:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Güle güle kullan Ergin,çok yakışmış:cat:
MUSTURAKİ aldırdı di mi bu motosikleti sana,hyosung GV250 kardeşliği:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst