Güle güle kullan Ergin,çok yakışmış:cat:
MUSTURAKİ aldırdı di mi bu motosikleti sana,hyosung GV250 kardeşliği![]()
Musturaki,
Eee o zaman artık sana da bir GV 650 çekecez demektir. :cat:
hemen de fazerdan dönmüşsün :queen:inş abi gv 650 favorilerim arasında :cat: