Tequ Ufak Bir Kaza Yaptı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Lastik yakmayı braktın artık kolunu mu yakıyosun :queen:

Kısa zamanda yenilenir o kol :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Konuyu Toplam 20 üye okuyor. (13 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)
halis, by_moto, only_king, FireStarteR, alper_tim+, eric_cartman, zion1, rayjay, Onour, aYe+, Loft+, aitheros85, urughai
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Konuyu Toplam 20 üye okuyor. (13 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)
halis, by_moto, only_king, FireStarteR, alper_tim+, eric_cartman, zion1, rayjay, Onour, aYe+, Loft+, aitheros85, urughai

Abi sendede başladı bu dikkat et hastalık gibi bişey bu :queen::queen::queen:


Konuyu Toplam 2320 üye okuyor. (13 Kayıtlı üye ve 2207 Misafir)
halis, by_moto, only_king, FireStarteR, alper_tim+, eric_cartman, zion1, rayjay, Onour, aYe+, Loft+, aitheros85, urughai
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
geçmiş olsun tequcum ya da sadece m'alicim nası düştün ya:p bu işler koyun becermeye benzemiyomuş dimi :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
olm o resim..Ayrıca beni konuşturma seninde iptalini isterim yoksa :p
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Lastik yerine ruhumu yakayım dedim,Üzerinde et tabakası varmış :p


Arkadaşım nasıl konuşuyorsun öyle..Arkadaşın üyelik iptalini istiyorum :p

o laflar boy boy :p:p nası düştün biraz anlatsana :mrgreen:1 avuç klima suyundan ::koop::::dalga::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
166
Tequ kardeşimize geçmiş olsun allah acil şifalar versin. bu belasını dileyen oh olmuş diyen arkadaşda aynı şekilde kaza diliyorum. kendisi de yapsın ki görsün. başkalarının kazalarına sevinmesin acısını anlasın.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
o laflar boy boy :p:p nası düştün biraz anlatsana :mrgreen:1 avuç klima suyundan ::koop::::dalga::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::
Olm sen banlandıktan sonra bana sardın iice ha :p Kuyruk acın mı var :p
Tequ kardeşimize geçmiş olsun allah acil şifalar versin. bu belasını dileyen oh olmuş diyen arkadaşda aynı şekilde kaza diliyorum. kendisi de yapsın ki görsün. başkalarının kazalarına sevinmesin acısını anlasın.
Saol dostum.Ama o oh olsun diyenler hepsi işin mavrasında.Yanlış anlamışsın:wiinkk:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
geçmiş olsun yahu klima suyuyla düşülmezde insan düşerken gerçekten korkuyo..!! :cat:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Tequ kardeşimize geçmiş olsun allah acil şifalar versin. bu belasını dileyen oh olmuş diyen arkadaşda aynı şekilde kaza diliyorum. kendisi de yapsın ki görsün. başkalarının kazalarına sevinmesin acısını anlasın.

eyvahhhh :silent:
arkadaşım yanlış kişiye yanlış beddua ediyosun aman töbe de :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
kedi ..ttünü görmüş yara sanmış :mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Olm sen banlandıktan sonra bana sardın iice ha :p Kuyruk acın mı var :p

Saol dostum.Ama o oh olsun diyenler hepsi işin mavrasında.Yanlış anlamışsın:wiinkk:

yok sana sarmak çok güzel oluyo :p geyik seni seviyor :p ya sen geyiği servmiyor musun ?:p
Ya valla bu geyik işi çok güzel oluyomuş ben neden daha önce yapmamışsın :silent::mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst