Tequ Ufak Bir Kaza Yaptı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Geçmiş olsun Mali..
Olur böyle şeyler..
Sağ ayağımı kullanamıyorum derken kırık falan yok dimi.. Dün akşam film çektiriyodun, sonucundan haberim yok..
yok yok.. Ezilmeler mevcut şişti falan :p
o kendine değiL eksozlara film çektiriyordu :p

ultrasyona bile sokturlar :p
ultrasyon ne lan :p
Geçmiş olsun :rendeer: Ya alemsiniz wallahi dramatize etmeden olayı anlatmak güzel de umarım korumaların önemi anlaşılmıştır artık :) Bana hep soruyorlar bu kadar çok yemek yiyorsun nasıl kg almıyorsun böyle zayıfsın diye.. cevap: yazın ortasında giyiyorum montumu takıyorum balaklavamı sauna etkisiyle biniyorum motora oohhh :mrgreen: Her açıdan faydalı eserler bunlar arkadaşlar ihmal etmeyiniz :)
Korumaların önemini anladım ama düşüp kalktıktan sonra aa hiç bişi olmadı lan süper bişi bu korumalar şeklinde anlamayı tercih ederdim:p
Geçmiş olsun tequ, umarım bir an evvel sağlığına kavuşur gazlamaya devam edersin..:cat:



Dün akşam ne demediki halis abi, bi ara yollarına gül döktürdüm bile dediydi.:p
saol bilader.. Adam sakat ya..Bildiğin sapık :p
Allah'tan kendisinde bir şey olmadığı için bizde bu olayı böle neşeli bir hale getirdik.. kendisinde bir şey olsaydı zaten davulla zurna ile anlatırdık :)))
Senin topicini ben açıcam kimseye söz verme :p
Tequ kardeşim geçmiş olsun. Başlığı görünce eften püften zannettim ama baya düşmüşsün kardeş. Arabaların klimalarından akan sulardan ben de korkuyorum, ama korkum başka. Yolda yağ veya mazot birikintisi gibi duruyorlar, üstünden geçmemek için kıvırmaca yapıyorum her seferinde..
Sağol abi.Ben görmedim bile düştükten sonra baktım yerlere..Çünkü ben virajda böle basit düşecek adam değildim :p
tequ düştüğün zaman kafanda da kask yoktu sanırım. 30-40 metre de kafanın üzerinde sürüklenmişsin heralde :p aman kardeişm dikkatli ol. Allah beterinden saklasın



ben kaza yaparsam aman ha topiiği sen açma:queen:
vardı kaskım olm nasıl yoktu :p
Konuyu Toplam 16 üye okuyor. (11 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
halis, RoLa, emin_arikoglu, PHAETONW12, Loft+, kartalizma1903, Airbrushİstanbul, cagan_hell, holigan, Tanju, paris
birden hit oldu :mrgreen:
Sağolsunlar :p
allah beterinden korusun malii
umarım çok canın yanmamıştır
leyn alkollü binmedin inş. motura:bounce:
yandı be alpercim halada yanıo.. Öpsen geçecek ama.. :p
Tequ geçmiş olsun. düşmez kalkmaz bir allah demişler. neyse sende ciddi birşey olmaması güzel.
Eywallah wallace..Çok düştüm arazide ama asfaltta olmaması için dua ediyordum hep :p
Üzerinde kem gözler olabilir, kurşun döktürmek lazım :cherry: Geçmiş olsun :rendeer:
Herkes gıcık alır bu taraflarda benden..Ondandır :p
Geçmiş olsun TÜLAY ABLA :mrgreen: İstanbula gelde doctora gıdelım ::winkwink::winkwink :queen:
Selçuk,enesten sonra seni de listeye ekledim.. Artık seni onun üstüne koyup öyle.. :p
geçmiş olsun tequ:rendeer:
sağol bildaer:rendeer:
Çok geçmiş olsun, umarım yaraların hemen iyileşir.
umarım :)
çok geçmiş olsun :mrgreen::silent::rendeer:
eywallah be :mrgreen:
tekrar geçmiş olsun damat Tequ. sen bakma Sedat'a içi yanmıştır onun:p
Sağol annecim :p
Tequ kardeş Geçmiş olsun da Ben kazanın nasıl oldugunu anlayamadım. :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan Bende yollarda aracların klima sularının üzerinden geciyorum ama neyseki böyle bişi yasamadım.. Su kaza nasıl oldu biraz acık anlatsanız da bizde ona göre önlemimizi alsak bariii...
klima sularının üstünden geçince birşey olmaz ama virajda motoru iyice yatırmışken denk gelirsen bnm gibi olursun :p
Tequcan gecmis olsun. Ciddi bir yaralanmanin olmayisi bizim icin inan cok sevindirici.



Evet, yag ya da mazot gibi gorundugu icin ani manevra yapiyoruz. Denge kaybi olacak diye insan cok cekiniyor.
sağol abi teşekkür ederim
Mali geçmiş olsun demek biraz geç olur sanırım.Galiba..:p
Ama yinede adettendir..

Gençsin dikkatli ol..:)

Geç olsun önemli değil murat abi.Sağolasın:rendeer:

kardeşim o benim hayatım nasıl içim yanmaz :)

kıyamam sanaa :p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
Sağol dostum eh var hatırı sayılır derecede :p

Ya o deil SweetEsra bi geçmiş olsun demedi.. Halbuki ben bi elektrik almıştım ondan çok ayıp etti :p
sen ondan elektrik aldında o da yüksek voltajdan carpıldı:queen:
belki kimsenin haberi olmasın die özelden diyecek :mrgreen:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bu işler düşe düşe öğrenilir hocam:pakreplerde bişey olmaması sevindirici:p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
mali cok geçmiş olsun kardeş... bişeyin yoktur umarım. allah beterinden saklasın...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
dostum geçmiş olsun bende belediyenin ciçek suluyoz diye yolarıda beraber sulamasına gıcık oluyorum birde tam ıslak yerler viraj daki kısımlar oluyo bende bol bol sövüyorum ne yalan söleyim tekrardan geçmiş olsun kırık çıkık yoksa gerisini büyüyünce unutursun:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
tequ nun düşerken ki yüz hali nasıldı acaba:mrgreen:


aha böle idi

img1294cx1.jpg
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
tequ nun düşerken ki yüz hali nasıldı acaba:mrgreen:
Nasıl olacak olm " :p "yapacak halimiz yok :p
mali cok geçmiş olsun kardeş... bişeyin yoktur umarım. allah beterinden saklasın...
Sağol mehmet:rendeer:
pardon ya neden gülmek gerek çözemedim?
geçmiş olsun diyelim....
Gül geç işte bilader boşver :p
geçmiş olsun tegu iyi olmana sevindim:)
sağol kız :p
dostum geçmiş olsun bende belediyenin ciçek suluyoz diye yolarıda beraber sulamasına gıcık oluyorum birde tam ıslak yerler viraj daki kısımlar oluyo bende bol bol sövüyorum ne yalan söleyim tekrardan geçmiş olsun kırık çıkık yoksa gerisini büyüyünce unutursun:p

klima yasaklansın arkadaşım :p yada suyu dışarı tahliye etmesinler:p


Mesaj kutuma da baktım msj atmamış.. nerdesin esra:pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bu topik amacını aşmaya başladı bence kitlenmesi gerek :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst