Geçmiş olsun Mali..
Olur böyle şeyler..
Sağ ayağımı kullanamıyorum derken kırık falan yok dimi.. Dün akşam film çektiriyodun, sonucundan haberim yok..
yok yok.. Ezilmeler mevcut şişti falan
o kendine değiL eksozlara film çektiriyordu
ultrasyona bile sokturlar
ultrasyon ne lan
Geçmiş olsun :rendeer: Ya alemsiniz wallahi dramatize etmeden olayı anlatmak güzel de umarım korumaların önemi anlaşılmıştır artık

Bana hep soruyorlar bu kadar çok yemek yiyorsun nasıl kg almıyorsun böyle zayıfsın diye.. cevap: yazın ortasında giyiyorum montumu takıyorum balaklavamı sauna etkisiyle biniyorum motora oohhh :mrgreen: Her açıdan faydalı eserler bunlar arkadaşlar ihmal etmeyiniz
Korumaların önemini anladım ama düşüp kalktıktan sonra aa hiç bişi olmadı lan süper bişi bu korumalar şeklinde anlamayı tercih ederdim
Geçmiş olsun tequ, umarım bir an evvel sağlığına kavuşur gazlamaya devam edersin..:cat:
Dün akşam ne demediki halis abi, bi ara yollarına gül döktürdüm bile dediydi.
saol bilader.. Adam sakat ya..Bildiğin sapık
Allah'tan kendisinde bir şey olmadığı için bizde bu olayı böle neşeli bir hale getirdik.. kendisinde bir şey olsaydı zaten davulla zurna ile anlatırdık

))
Senin topicini ben açıcam kimseye söz verme
Tequ kardeşim geçmiş olsun. Başlığı görünce eften püften zannettim ama baya düşmüşsün kardeş. Arabaların klimalarından akan sulardan ben de korkuyorum, ama korkum başka. Yolda yağ veya mazot birikintisi gibi duruyorlar, üstünden geçmemek için kıvırmaca yapıyorum her seferinde..
Sağol abi.Ben görmedim bile düştükten sonra baktım yerlere..Çünkü ben virajda böle basit düşecek adam değildim
tequ düştüğün zaman kafanda da kask yoktu sanırım. 30-40 metre de kafanın üzerinde sürüklenmişsin heralde

aman kardeişm dikkatli ol. Allah beterinden saklasın
ben kaza yaparsam aman ha topiiği sen açma:queen:
vardı kaskım olm nasıl yoktu
Konuyu Toplam 16 üye okuyor. (11 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
halis, RoLa, emin_arikoglu, PHAETONW12, Loft+, kartalizma1903, Airbrushİstanbul, cagan_hell, holigan, Tanju, paris
birden hit oldu :mrgreen:
Sağolsunlar
allah beterinden korusun malii
umarım çok canın yanmamıştır
leyn alkollü binmedin inş. motura:bounce:
yandı be alpercim halada yanıo.. Öpsen geçecek ama..
Tequ geçmiş olsun. düşmez kalkmaz bir allah demişler. neyse sende ciddi birşey olmaması güzel.
Eywallah wallace..Çok düştüm arazide ama asfaltta olmaması için dua ediyordum hep
Üzerinde kem gözler olabilir, kurşun döktürmek lazım :cherry: Geçmiş olsun :rendeer:
Herkes gıcık alır bu taraflarda benden..Ondandır
Geçmiş olsun TÜLAY ABLA :mrgreen: İstanbula gelde doctora gıdelım ::winkwink::winkwink :queen:
Selçuk,enesten sonra seni de listeye ekledim.. Artık seni onun üstüne koyup öyle..
geçmiş olsun tequ:rendeer:
sağol bildaer:rendeer:
Çok geçmiş olsun, umarım yaraların hemen iyileşir.
umarım
çok geçmiş olsun :mrgreen::silent::rendeer:
eywallah be :mrgreen:
tekrar geçmiş olsun damat Tequ. sen bakma Sedat'a içi yanmıştır onun
Sağol annecim
Tequ kardeş Geçmiş olsun da Ben kazanın nasıl oldugunu anlayamadım. :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan Bende yollarda aracların klima sularının üzerinden geciyorum ama neyseki böyle bişi yasamadım.. Su kaza nasıl oldu biraz acık anlatsanız da bizde ona göre önlemimizi alsak bariii...
klima sularının üstünden geçince birşey olmaz ama virajda motoru iyice yatırmışken denk gelirsen bnm gibi olursun
Tequcan gecmis olsun. Ciddi bir yaralanmanin olmayisi bizim icin inan cok sevindirici.
Evet, yag ya da mazot gibi gorundugu icin ani manevra yapiyoruz. Denge kaybi olacak diye insan cok cekiniyor.
sağol abi teşekkür ederim
Mali geçmiş olsun demek biraz geç olur sanırım.Galiba..

Ama yinede adettendir..
Gençsin dikkatli ol..
Geç olsun önemli değil murat abi.Sağolasın:rendeer:
kardeşim o benim hayatım nasıl içim yanmaz
kıyamam sanaa
