Tequ Ufak Bir Kaza Yaptı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Geçmiş olsun :rendeer: Ya alemsiniz wallahi dramatize etmeden olayı anlatmak güzel de umarım korumaların önemi anlaşılmıştır artık :) Bana hep soruyorlar bu kadar çok yemek yiyorsun nasıl kg almıyorsun böyle zayıfsın diye.. cevap: yazın ortasında giyiyorum montumu takıyorum balaklavamı sauna etkisiyle biniyorum motora oohhh :mrgreen: Her açıdan faydalı eserler bunlar arkadaşlar ihmal etmeyiniz :)

Allah'tan kendisinde bir şey olmadığı için bizde bu olayı böle neşeli bir hale getirdik.. kendisinde bir şey olsaydı zaten davulla zurna ile anlatırdık :)))
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Geçmiş olsun mali.:rendeer:Bu aralar herkes kaza yapıyor.Dikkatli olmak lazım.Ciddiy bişeyinin olmamasına sevindim.Geçenlerde ben de kaza yaptım.Hafiften yandan vurdu manyak moruğun teki.Hergün bişeyler atlatıyorum yollarda ama napalm işte..:pale:

Geçmiş olsun :rendeer: Ya alemsiniz wallahi dramatize etmeden olayı anlatmak güzel de umarım korumaların önemi anlaşılmıştır artık :) Bana hep soruyorlar bu kadar çok yemek yiyorsun nasıl kg almıyorsun böyle zayıfsın diye.. cevap: yazın ortasında giyiyorum montumu takıyorum balaklavamı sauna etkisiyle biniyorum motora oohhh :mrgreen: Her açıdan faydalı eserler bunlar arkadaşlar ihmal etmeyiniz :)

Montu falan anladımda balaklava ne alaka?
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Tequ kardeşim geçmiş olsun. Başlığı görünce eften püften zannettim ama baya düşmüşsün kardeş. Arabaların klimalarından akan sulardan ben de korkuyorum, ama korkum başka. Yolda yağ veya mazot birikintisi gibi duruyorlar, üstünden geçmemek için kıvırmaca yapıyorum her seferinde..
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Bende fazla bişi yok sağ bacağımı kullanamıyorum,Sağ kolumda 1 karış boyutunda eridi asfaltta kaldı bir kısmı :p Ama sevindiri olan egzoslarda çizik bile yok :p Sadece motorun topcase aparatı kırıldı .. Kaza izlerine baktım kalkınca rahat 50 metre srünmüş motor koruma demirinin üzerinde

tequ düştüğün zaman kafanda da kask yoktu sanırım. 30-40 metre de kafanın üzerinde sürüklenmişsin heralde :p aman kardeişm dikkatli ol. Allah beterinden saklasın

Allah'tan kendisinde bir şey olmadığı için bizde bu olayı böle neşeli bir hale getirdik.. kendisinde bir şey olsaydı zaten davulla zurna ile anlatırdık :)))

ben kaza yaparsam aman ha topiiği sen açma:queen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Konuyu Toplam 16 üye okuyor. (11 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
halis, RoLa, emin_arikoglu, PHAETONW12, Loft+, kartalizma1903, Airbrushİstanbul, cagan_hell, holigan, Tanju, paris
birden hit oldu :mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
allah beterinden korusun malii
umarım çok canın yanmamıştır
leyn alkollü binmedin inş. motura:bounce:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Tequ geçmiş olsun. düşmez kalkmaz bir allah demişler. neyse sende ciddi birşey olmaması güzel.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üzerinde kem gözler olabilir, kurşun döktürmek lazım :cherry: Geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun mali.:rendeer:Bu aralar herkes kaza yapıyor.Dikkatli olmak lazım.Ciddiy bişeyinin olmamasına sevindim.Geçenlerde ben de kaza yaptım.Hafiften yandan vurdu manyak moruğun teki.Hergün bişeyler atlatıyorum yollarda ama napalm işte..:pale:



Montu falan anladımda balaklava ne alaka?

Şimdi şöyle bir alaka; yazları sıcak ve kurak kışları soğuk ve yağmurlu olan şehrimizde :p cildi yazın terin sebep olduğu sivilce ortamından uzak tutmak amacıyla bir nevi hijyen ortamı sağlama baabında güzelliğimizden ödün vermemek adına kışları da malumunuz soğuktan korunma amaçlı olarak kullanılır :mrgreen: Yazlık ve kışlık olmak üzere ikiye ayrılır bu baklavalar ayy balaklavalar :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Geçmiş olsun TÜLAY ABLA :mrgreen: İstanbula gelde doctora gıdelım ::winkwink::winkwink :queen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Tequ kardeş Geçmiş olsun da Ben kazanın nasıl oldugunu anlayamadım. :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan Bende yollarda aracların klima sularının üzerinden geciyorum ama neyseki böyle bişi yasamadım.. Su kaza nasıl oldu biraz acık anlatsanız da bizde ona göre önlemimizi alsak bariii...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Tequcan gecmis olsun. Ciddi bir yaralanmanin olmayisi bizim icin inan cok sevindirici.

Tequ kardeşim geçmiş olsun. Başlığı görünce eften püften zannettim ama baya düşmüşsün kardeş. Arabaların klimalarından akan sulardan ben de korkuyorum, ama korkum başka. Yolda yağ veya mazot birikintisi gibi duruyorlar, üstünden geçmemek için kıvırmaca yapıyorum her seferinde..

Evet, yag ya da mazot gibi gorundugu icin ani manevra yapiyoruz. Denge kaybi olacak diye insan cok cekiniyor.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Mali geçmiş olsun demek biraz geç olur sanırım.Galiba..:p
Ama yinede adettendir..

Gençsin dikkatli ol..:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst