temod başkanı süslü egzoz gurubunu çekemiyor mu ? yorumları alalım

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
temod başkanı face de böyle bir yazı paylaşmış

Açılış Davetiyesinde PKK Renklerini Taşıyor diye Uyarılarda Bulunduğumuz ve Geri adım atmıyarak aramızın açılmasına sebeb veren Bayan motosiklet Grubu Başkanı mesnetsiz açıklamalar yapıyormuş Tekirdağ da Festival yapıcakmış Temod a Yedirmem vs gibi laflarda bulunuyormuş Siz önce TEMOD Gibi Örnek dernek olunda Ondan sonra sağa sola laflar yetiştirin Büyükşehir Belediye Başkanım Sn.TC Kadir Albayrak Temod (Tekirdağ Motosiklet Derneği )2012 Yılında Kuruldu Onurla Gururla Yoluna Devam ediyor ve Tekirdağımızın adını taşıyor Tekirdağda Bir organizasyon bir festival yapılacak ise Motosiklet ile ilgili Bizim ve Türkchopper Tekirdağ Temsilcisi Başkanım Sn. TC Hüsnü Tekin in Olması gerekir Saygılarımızla bilginize..


lakin motofes tarzı bir etkinliği şu şahıs başlatmalı diye birşey yok.
Tekirdağ belediye başkanına ricada bulunuldu ve elimden geleni yapmaya çalışırım dedi tekirdağ büyülşehir belediye başkanı kadir yenipazarlı

gurubun açılış fotoları facedeki sayfada mevcut sarı-kırmızı-yeşil renk alt alta veya yan yana ben göremedim

ben yanlış birşeyler göremedim sizin yorumlar neler (ayrıntılar gurupların facelerinde var)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
24 eylül pazar günü tekirdağda süslü egzoz klüp açılışı vardı çok kalabalık oldu diğer illerden gelenlerde vardı buna istinaden gelişen olaylar zinciri yukarıda anlaşılmayacak birşey yok
 
Son düzenleme:

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Adamın yazısından belli ne olduğu. Türkçe bile bilmiyor, gerici, yalaka bir adam.
Duyar kastığı, "en milliyetçi benim" gösterisi yaptığı, sözde PKK görseli içeren görsel de sanırım şu:

20989283_1716023022037937_2590433678897962517_o.jpg


Her ne kadar cinsiyetçi, "biz kadın grubuyuz ulan, erkeklere yer yok!" tavırlarını sevmesem de, Süslü Egzoz haklı ve Temod'cu başkanımsı terbiyesizlik yapmış.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir dernek bir derneğe gel beraber kıç kadar yerde geçinemeyip sorun çıkartalım, faydamızdan çok stresimiz sorunumuz olsun, motosiklet gibi zevkli bir hobinin gel beraber turşusunu kuralım demiş...

Doğru anlamış mıyım? :)

Kim ne isterse yapsın yahu, yapıyor da zaten, niye bulaşma ihtiyacı hissediyorsunuz ki? O kadar mı yetersiz hissediyorsunuz kendinizi?
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
O zaman sökün lan tüm trafik ışıklarını kırmızı,sarı,yeşil diye yanıyor..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Açılışı kim yapacak...
Sorun bu sanırım...
Renklere gelince...
Allahın rengi... niye renklere takılır insanlar ?
Bu renkleri koyarken hiç akıllarına da mı gelmez..
Biz bu renkleri koyduk ama yanlış anlarlar diye..
Garip bir durum..
Neticeyi merakla bekleyecez artıkım..
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Şimdiye kadar hiç aklıma gelmemişti ama görsellere bakınca düşünmedim değil.
Acaba bu renklerde gerçek bir uçurtmayı havada süzülürken, dalgalanırken görsem ne düşünürdüm?
Düşündüklerim beni şaşırttı. Daha önce hiç ihtimal vermezdim ama böyle bir manzarayı düşünmek açıkcası hoşuma gitmedi. Terörist bir örgütü simgeleyen renkler.
E peki gerçeğini havada görmek hoşuma gitmezse, görselinden de rahatsız olabilirim demektir, neden olmasın? Başka bir sürü renk varken, hemde uyarısı yapılmışken, hemide uçurtma gibi bir özgürlük simgesinde... Benim hoşuma gitmedi.

Peki bu düşünceler beni ne yapıyor; cahilmi, bağnazmı, sığmı, yoksa vatansever mi, ne?

Diğer taraftan yukarıda Ayzek arkadaşımızında haklı olarak söylediği gibi renk lan bunlar. Harbidende bütün trafik ışıkları bu renklerde aq! Ne yapcaz şimdi, bu renkleri yasaklıycakmıyız?

Birde bu kadın kadına motosiklet kulübü nedir?

Ayrıca ortada "Tümod vs TürkChopper - Boss Fight" tarzı birşeyler dönüyor galiba, kafam hepten gitti.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
571
temod başkanı face de böyle bir yazı paylaşmış

Açılış Davetiyesinde PKK Renklerini Taşıyor diye Uyarılarda Bulunduğumuz ve Geri adım atmıyarak aramızın açılmasına sebeb veren Bayan motosiklet Grubu Başkanı mesnetsiz açıklamalar yapıyormuş Tekirdağ da Festival yapıcakmış Temod a Yedirmem vs gibi laflarda bulunuyormuş Siz önce TEMOD Gibi Örnek dernek olunda Ondan sonra sağa sola laflar yetiştirin Büyükşehir Belediye Başkanım Sn.TC Kadir Albayrak Temod (Tekirdağ Motosiklet Derneği )2012 Yılında Kuruldu Onurla Gururla Yoluna Devam ediyor ve Tekirdağımızın adını taşıyor Tekirdağda Bir organizasyon bir festival yapılacak ise Motosiklet ile ilgili Bizim ve Türkchopper Tekirdağ Temsilcisi Başkanım Sn. TC Hüsnü Tekin in Olması gerekir Saygılarımızla bilginize..


lakin motofes tarzı bir etkinliği şu şahıs başlatmalı diye birşey yok.
Tekirdağ belediye başkanına ricada bulunuldu ve elimden geleni yapmaya çalışırım dedi tekirdağ büyülşehir belediye başkanı kadir yenipazarlı

gurubun açılış fotoları facedeki sayfada mevcut sarı-kırmızı-yeşil renk alt alta veya yan yana ben göremedim

ben yanlış birşeyler göremedim sizin yorumlar neler (ayrıntılar gurupların facelerinde var)

Adam Kürtçe yazıp google translate'den Türkçeye çevirmiş beyler. Bence durum bu. Türkçe bilmiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kulüp için gök kuşağı renklerini tavsiye ediyorum :)

Sanırım buna da kimse karşı çıkmaz ;)
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Söylenenleri anlamadım ama yazan kişini okuyunca anladım ki karşı taraf haklıdır bence.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
134
https://www.facebook.com/ilovetekirdag/posts/1681971388501327

Link paylasimi ne denli dogru emin olmamakla beraber bahsi gecen klubun acilisi yapilmis.

Yani bu kulup de diger erkek kuluplerinin yaptigindan farkli bir sey yapmayip ayrilikci bir politika ve renk seciminde bulunmus. Yine de bu da bir gelisme gakat cinsiyetciligi ortadan kaldirma gibi bir tutum yok saniyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst