TEM Otoyolunda üzücü kaza

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun,allah tüm motsiklet sürücülerini tüm kazalardan korusun yarabbim.
amin.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Her kazada biraz daha eksiliyorum... Dağıldım yine akşam akşam..
Dostlar aman dikkat.. Bu işin şakası yok... Arkadaşa Allahtan rahmet tüm motosiklet tutkunlarına kazasız sürüşler diliyorum...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
allah rahmet eylesın kım bılır kac tabvut gomulecek toprak altına motosıklet sewdası ıcın :pr:
 
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
1
neveragain34 motorun arkasında ne var ben anlayamadım senin dikkatini çeken nedir? cevap verirsen sevinirim benim için çook önemli şimdiden teşekkürler
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
tüm mt camiasını başı sağolsun :salut:
üzücü bü kaza olmuş allah ailesine sabırlar versin :salut:
 
Katılım
8 Eki 2007
Mesajlar
17
Kardeşim Türkiyede eğitim yok bişey yok herkezin ehliyeti vardır verilen eğitimleri görüyorsunuz,Adam direksiyon tutmayı bilmiyo veriyolar ehliyeti sürüyolar yollara olan yine bizlere oluyo devletin bu konuda yaptırıma gitmesi gerekiyor.Yollarda gerçekten aşırı derecede acemi şoförler var.
Allah rahmet eylesin ailesine allahdan sabır diliyorum....
 
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
294
Bu tür kazalara sebebiyet veren araç sürücülerine daha caydırıcı cezalar verilmeli ama buda vurup kaçmalara sebebiyet vere bilir ama cezalar yüksek hapis cezaları olmalı bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst