Arkadaşlar, yoğur kar yağışının olduğu şu günlerde, televizyon haberi için 1 - 2 tane atv"ye ihtiyacımız var. Yardımcı olabilecek veya adres verebilecek arkadaş varsa memnun olurum. Şimdiden teşekkürler
Yeniden merhaba.
Tanışma bölümünde eski nickimin zodi oldugunu, daha sonda değiştirip Zodikas yaptığımı yazmıştım. Ama tabi arkadaşlarım onu gözünden kaçırmış olabilir.
Herneyse, İstanbul içi tabii ki. Aslında bir arkadaşıma güvenmiştim. Onun atv'si dün bozuldu ve tamir için uğraşıyor. Parça gerekiyor sanırım. O olmayınca bizim iş suya düştü gibi oldu. Yarım saatlik biç tv çekimi için gerekli. Haber yapmak istiyoruz. İstanbul Mecidiyeköy veya yakın yerlerde oturup ta atv'si olanlar bana haber verirse sevinirim. Eğlenceli de olurAkşama seyrederiz
Yeniden merhaba.
Tanışma bölümünde eski nickimin zodi oldugunu, daha sonda değiştirip Zodikas yaptığımı yazmıştım. Ama tabi arkadaşlarım onu gözünden kaçırmış olabilir.
Herneyse, İstanbul içi tabii ki. Aslında bir arkadaşıma güvenmiştim. Onun atv'si dün bozuldu ve tamir için uğraşıyor. Parça gerekiyor sanırım. O olmayınca bizim iş suya düştü gibi oldu. Yarım saatlik biç tv çekimi için gerekli. Haber yapmak istiyoruz. İstanbul Mecidiyeköy veya yakın yerlerde oturup ta atv'si olanlar bana haber verirse sevinirim. Eğlenceli de olurAkşama seyrederiz
Arkadaşlar, yoğur kar yağışının olduğu şu günlerde, televizyon haberi için 1 - 2 tane atv"ye ihtiyacımız var. Yardımcı olabilecek veya adres verebilecek arkadaş varsa memnun olurum. Şimdiden teşekkürler
Prodüksiyon vardı aslında. Büyük tv'ler bedava iş yapmaz. Özelden yazmayı düşünüyordum ayıp olur diye. Ama ilginize teşekkür ederim. Biz atv'yi yaptırdık, çalışıyor. Neyse iyi günler herkese