Televizyon çekimi için Atv

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
5
Arkadaşlar, yoğur kar yağışının olduğu şu günlerde, televizyon haberi için 1 - 2 tane atv"ye ihtiyacımız var. Yardımcı olabilecek veya adres verebilecek arkadaş varsa memnun olurum. Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
5
Var mı? Peki bize yardımcı olurmusun? şehir içinde arabaların giremediği sokaklarda çekim yapacağız. Mecidiyeköy civarı
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
1 metre yükseklikteki karda bile gidersin test edildi onaylandı :p
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
5
Benden böyle bişey istediklerinde, birkaç tanıdık yer vardı oradan temin edemedim. Buraya da uzun zamandır üye olduğum için bana yardımcı olabileceğinizi düşündüm. Eee sonuçta bende bir motorcuyum (AN400 burgman) Atv'yle şehir içinde birkaç sokak gezeceğiz, bir iki çekim yapacağız. yarım saatlik iş yani. Hem eğlenceli olur :)

Evet, millet evinden çıkamıyor. Arabalar yatıyor, sağda solda yolda kalmış arabalar var. Bazı yerlere tuz dökmüşler bazı yerlere solüsyon. Ama ara sokaklar şehrin göbeğinde bile kapalı. Hayat adeta felç oldu gibi. Yani açıkçası iki tane atv bulabilsem, gezip süper bi haber yapıcam.

Bunrecu sen İstanbul'damısın?
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
Buraya da uzun zamandır üye olduğum için demıs arkadas
uyelık tarıhı: 17-02-08
bana ılgınc geldı
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar, yoğur kar yağışının olduğu şu günlerde, televizyon haberi için 1 - 2 tane atv"ye ihtiyacımız var. Yardımcı olabilecek veya adres verebilecek arkadaş varsa memnun olurum. Şimdiden teşekkürler

hangi memleketden olduğunu yazsan fena olmaz...Istanbuldasın muhtemelen ama nası bilebilir ki bunu okuyan kişi...semt söylesen falan telefon yazsan...
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
5
Yeniden merhaba.
Tanışma bölümünde eski nickimin zodi oldugunu, daha sonda değiştirip Zodikas yaptığımı yazmıştım. Ama tabi arkadaşlarım onu gözünden kaçırmış olabilir.
Herneyse, İstanbul içi tabii ki. Aslında bir arkadaşıma güvenmiştim. Onun atv'si dün bozuldu ve tamir için uğraşıyor. Parça gerekiyor sanırım. O olmayınca bizim iş suya düştü gibi oldu. Yarım saatlik biç tv çekimi için gerekli. Haber yapmak istiyoruz. İstanbul Mecidiyeköy veya yakın yerlerde oturup ta atv'si olanlar bana haber verirse sevinirim. Eğlenceli de olur :) Akşama seyrederiz
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yeniden merhaba.
Tanışma bölümünde eski nickimin zodi oldugunu, daha sonda değiştirip Zodikas yaptığımı yazmıştım. Ama tabi arkadaşlarım onu gözünden kaçırmış olabilir.
Herneyse, İstanbul içi tabii ki. Aslında bir arkadaşıma güvenmiştim. Onun atv'si dün bozuldu ve tamir için uğraşıyor. Parça gerekiyor sanırım. O olmayınca bizim iş suya düştü gibi oldu. Yarım saatlik biç tv çekimi için gerekli. Haber yapmak istiyoruz. İstanbul Mecidiyeköy veya yakın yerlerde oturup ta atv'si olanlar bana haber verirse sevinirim. Eğlenceli de olur :) Akşama seyrederiz

akşam seyredelimde prodüksiyon beleşemi geliyor...:pmasraflar falan ne olur...Kavacık Acarkentde arkadaşım var 500 cc lik Kymco atvsi var...para konusunu sordu..

Babamın hayrınamı yapıcam bu işi dedi...aynen ilettim vallahi ...elçiyim...:cherry:


siz muhabirler boş mezar olsa girersiniz vallahi...yav sanki cebindenmi çıkıyor...:pkıy paraya biraz ya hangi kuruluşdansın hocam...mezarcı FLASH TV mi...:p
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Böle bi haberi yaptılar geçtiğimiz senelerde.

Zaten hastayım habercilerimiz bedava işlerle uğraşmasına :)
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
Yeniden merhaba.
Tanışma bölümünde eski nickimin zodi oldugunu, daha sonda değiştirip Zodikas yaptığımı yazmıştım. Ama tabi arkadaşlarım onu gözünden kaçırmış olabilir.
Herneyse, İstanbul içi tabii ki. Aslında bir arkadaşıma güvenmiştim. Onun atv'si dün bozuldu ve tamir için uğraşıyor. Parça gerekiyor sanırım. O olmayınca bizim iş suya düştü gibi oldu. Yarım saatlik biç tv çekimi için gerekli. Haber yapmak istiyoruz. İstanbul Mecidiyeköy veya yakın yerlerde oturup ta atv'si olanlar bana haber verirse sevinirim. Eğlenceli de olur :) Akşama seyrederiz

yenı gordum kusura bakma .
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
şehir sorunu olduğu doğru :wiinkk:

çekimi Adana'da yapın :mrgreen:

50 km ötede kar var :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar, yoğur kar yağışının olduğu şu günlerde, televizyon haberi için 1 - 2 tane atv"ye ihtiyacımız var. Yardımcı olabilecek veya adres verebilecek arkadaş varsa memnun olurum. Şimdiden teşekkürler

Sen olsan bu yazı sonrasında ATV ni alıp fırlarmısın yoksa dalgamı geçiyo bu adam mı dersin....

Ne kendin ne de çalıştığın kurum hakkında bilgi var..Hem neyin haberi yapılacak?...:silent::silent:

Artı kimse bu devirde masraflardan geçtik bir karşılık almadan yapmaz.... Bende yapmam işin açıkçası....

Biraz daha detay düşünerek yazsaydın belki sorununu çözerdin.....:cat::cat:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
5
Prodüksiyon vardı aslında. Büyük tv'ler bedava iş yapmaz. Özelden yazmayı düşünüyordum ayıp olur diye. Ama ilginize teşekkür ederim. Biz atv'yi yaptırdık, çalışıyor. Neyse iyi günler herkese
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Prodüksiyon vardı aslında. Büyük tv'ler bedava iş yapmaz. Özelden yazmayı düşünüyordum ayıp olur diye. Ama ilginize teşekkür ederim. Biz atv'yi yaptırdık, çalışıyor. Neyse iyi günler herkese

arkadaşı biraz incittik...aklımız hep fırlamalığa çalışıyor he...başta ben...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst