Sevgili dostum Eskici,
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürersin işallah:cat: Çok güzel bir motosiklet, bir de bu 1100 lerin ön küçük farları orijinal olanları var, onlar çok daha estetik. :cat:
Iskuturu naaptın, Sattııın? (Buraları Kıprıs aksanı ile okuyacaksın)
Ne zaman döneceksin gezmek için, yeğenin Derya da hazırlanıyor yavaş yavaş gezilere:mrgreen:
Sevgiler.
hayırlı olsun :rendeer: kazasız belasız binmeniz dileğiyle...gerçektende yaşına göre temiz duruyor ....:cat:
çokta temiz duruyo hayırlı olsun....kaça aldın ayıptır sorması
Güle güle kullan Murat'cım. Kazasız belasız.. Naapsak Kıbrıs a mı gelsek.Hazır motorları 3 ledin. Nexus u vermem ona göre. :mrgreen:
hayırlı uğurlu olsun kardeşim...