tekrardan crusier aşkına

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
crusier motosikletlere olan saplantım yüzünden bide yamaha virago 1100 edindim... motosiklet 95 model olmasına karşın sadece 12000 mil de... yani pek kullanılmamış...

buda fotoları...
URL=http://imageshack.us]
pic00015sy3.jpg
[/URL]




 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
görkem çok teşekkürler

özgür bi ara görüşürüz nasılsa...:p

şaka bi tarafa motosiklet son zamanlarını tamamen yatarak geçirmiş... buna baplı olarak ta bir takım işleri var... özellikle krom parçaların bazı yerlerinde paslanmalar falan. zamanla elden geçiricez artık...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
:))
uzun süre kaçıcam senden:)
o diilde harbi güzel alet..
sanırım ön çamurluk yamuk azcık yada bana ole gelıo
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
hayırlı olsun tekerin düz bassın şaftlı motor iyi olur zincir atmaz kopmaz . bayırlarda ıyı ceker biraz fazla yakar ama olsun cok konustum ben hayırlı olsun
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Sevgili dostum Eskici,

Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürersin işallah:cat: Çok güzel bir motosiklet, bir de bu 1100 lerin ön küçük farları orijinal olanları var, onlar çok daha estetik. :cat:

Iskuturu naaptın, Sattııın? (Buraları Kıprıs aksanı ile okuyacaksın:p)

Ne zaman döneceksin gezmek için, yeğenin Derya da hazırlanıyor yavaş yavaş gezilere:mrgreen:

Sevgiler.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Sevgili dostum Eskici,

Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürersin işallah:cat: Çok güzel bir motosiklet, bir de bu 1100 lerin ön küçük farları orijinal olanları var, onlar çok daha estetik. :cat:

Iskuturu naaptın, Sattııın? (Buraları Kıprıs aksanı ile okuyacaksın:p)

Ne zaman döneceksin gezmek için, yeğenin Derya da hazırlanıyor yavaş yavaş gezilere:mrgreen:

Sevgiler.

ıskutur duruyor abi.. bu 3. motorum oldu:queen: nexus şuan serviste bakım için...

ben arasıra istanbula geliyom aslında gizli gizli...:p ama bidahaki gelişimde ararım söz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun :rendeer: kazasız belasız binmeniz dileğiyle...gerçektende yaşına göre temiz duruyor ....:cat:
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
çokta temiz duruyo hayırlı olsun....kaça aldın ayıptır sorması
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Güle güle kullan Murat'cım. Kazasız belasız.. Naapsak Kıbrıs a mı gelsek. :p Hazır motorları 3 ledin. Nexus u vermem ona göre. :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
hayırlı olsun :rendeer: kazasız belasız binmeniz dileğiyle...gerçektende yaşına göre temiz duruyor ....:cat:

çokta temiz duruyo hayırlı olsun....kaça aldın ayıptır sorması

Güle güle kullan Murat'cım. Kazasız belasız.. Naapsak Kıbrıs a mı gelsek. :p Hazır motorları 3 ledin. Nexus u vermem ona göre. :mrgreen:

hayırlı uğurlu olsun kardeşim...

teşekkürler arkadaşalar...

tuğbacım sen gel emrine amade
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayırlı olsun kazasız belasız kardeş çok tatlı duruyor... çokta kemikli
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hakkaten eskiciymişsiniz :cherry:

güle güle hayırlı olsun
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok tatlı bi motor ama bu. bizim oralarda bunun gibilere kısrak deniliyor. hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. allah kaza bela vermesin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst