Tekrar motorlandım.YBR125 City

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Tekrar motorlandım.YBR125 City-Fotolar eklendi

Aslında biraz daha bekleyip başka bir motor almak vardı aklımda ama daha fazla dayanamadım.Bu sabah gri bir YBR125 City aldım.Aslında eski tipler daha çok hoşuma gidiyordu ama halojen far tubeless lastik ve yan ayak City almama sebep oldu.Motosiklet pazartesi elimde olacak.O zaman fotoları da koyarım.İki gece nasıl uyuyucam bilmiyorum.İşte fotolar:


















Fotolar cep telefonu ile çekildiği için çok kaliteli değil ama heyecandan bekleyemedim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Çok zor hacı o 2 gece geçmez allahima ben motor alacakken akşam yatiyorum sabah motor gelcek uyuyamadim sabaha kadar... ama şimdi diyorum keşke uyusaymışım yazik bi günlük uyku boşa gitti:queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hayırlı olsun:rendeer:

eğer kalitesinde bir değişiklik yapılmamışsa en doğru seçimi yapmışsın:cat:
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
simdiden hayirli olsun...
benimde aklimdan gecen model ybr city..ilerki zamanlarda deneyimlerini aktarmayi unutma :) fiyati ne kadar bu arada?
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileğiyle:rendeer:

Bende yakında Ybr almayı düşünüyorum ve saydığın özelliklerin hepsinide öğrendim City için ama tipi çok berbat olmuş eski modelinden olcak tercihim tabi zevk meselesi:)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun talkie resimleri unutma bekliyoruz:)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
55
hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak dilekleriyle. bende bayramdan sonra alacağım inşallah
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun...güzel bir seçim bence.. kazasız belasız binersin inşallah :rendeer: resimleri eklemeyi unutma...
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
87
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kardeş
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
simdiden hayirli olsun...
benimde aklimdan gecen model ybr city..ilerki zamanlarda deneyimlerini aktarmayi unutma :) fiyati ne kadar bu arada?
Deneyimlerimi elbette paylaşıcam.Bana plaka ruhsat dahil 3.500 YTL"ye maloldu.
Tüm arkadaşlara iyi niyetleri için teşekkür ederim
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun..tekerin düz bassın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst