- Katılım
- 9 Nis 2006
- Mesajlar
- 563
- Konu Yazar
- #1
Tekrar motorlandım.YBR125 City-Fotolar eklendi
Aslında biraz daha bekleyip başka bir motor almak vardı aklımda ama daha fazla dayanamadım.Bu sabah gri bir YBR125 City aldım.Aslında eski tipler daha çok hoşuma gidiyordu ama halojen far tubeless lastik ve yan ayak City almama sebep oldu.Motosiklet pazartesi elimde olacak.O zaman fotoları da koyarım.İki gece nasıl uyuyucam bilmiyorum.İşte fotolar:









Fotolar cep telefonu ile çekildiği için çok kaliteli değil ama heyecandan bekleyemedim
Aslında biraz daha bekleyip başka bir motor almak vardı aklımda ama daha fazla dayanamadım.Bu sabah gri bir YBR125 City aldım.Aslında eski tipler daha çok hoşuma gidiyordu ama halojen far tubeless lastik ve yan ayak City almama sebep oldu.Motosiklet pazartesi elimde olacak.O zaman fotoları da koyarım.İki gece nasıl uyuyucam bilmiyorum.İşte fotolar:









Fotolar cep telefonu ile çekildiği için çok kaliteli değil ama heyecandan bekleyemedim
Son düzenleme: