Teknosa veya benzeri bir mağazada çalışmak..

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Sen bakma millete. İşe gir, çok zor gelirse zaten başka işe geçersin.
Ben işe ilk başladığımda yeni mezundum, askerlik yapmamıştım, tecrübesizdim . Bir ihracat firmasında işe girdim. Her gün saat sabah 8 akşam 22:00 çalışıyordum. Hatta cuma akşamları ihracat mallarının 8 - 10 kamyonla limana gitmesine eşlik eder, sabah saat 04:00 e kadar karaköyde gemiye yüklenmesini bekler sonra eve giderdim. Cumartesi sabah yine saat 08:00 işbaşı.... Çok zordu ama bana öyle bir tecrübe kazandırdı ki dünyanın en mükemmel okulundan mezun olsan bu birikimi elde edemezsin. Tabi ki sonsuza kadar böyle gitmedi, daha sonra tecrübe edindikçe başka işlere geçtim, zamanla terfi ettim. Artık başkaları benim yerime sabahlıyor :). Hayat böyledir, biraz devrecidir. Sen de kendi devreni yaşayacaksın , üst devreye sonra geçeceksin. Çektiklerin sonucu daha rahat günleri hayal edeceksin ki bu da senin kariyerin için itici güç olacak. Başarılar dilerim.
kesinlikle katılıyorum.. bende geçtim benzer yollardan.. günde 1 saat uyku ile 48 gün evimden uzak kaldığım zamanlar oldu.... şimdi günde 4 saat çalışıyorum.....
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Arkadaşlar biraz abartmış bence bende 1 yıla yakın mağazacılık yaptım giriş saatin çıkış saatin bellidir ,haftada bir gün iznin olur, maaşın gününde yatar ,sigortan full yapılır ,çalıştığın ekiple anlaşırsan çok eğlenirsin zaman güzel geçer haaa ne olur yeni mal gelir biraz fazla çalışırsın ne olur indirim gelir biraz fazla çalışırsın ee çalışmak kolay değil ama yok kendine zaman ayıramassın yok gezemessin falan bunlar abartı mesela benim şu anda yaptığım işte ne tatil var ne gece var ne gündüz bence pişman olmassın gir çalış derim ben...
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
35
Dostum 4 sene mağazacılık yaptım, bırakalı 3 sene oluyor ve aklıma her geldiğinde kurtulduğum için Allah'a şükür ediyorum. Çoğunlukla yaptığı işten kimse memnun değildir ancak bu sektördeki stres adamı hasta eder ciddiyim, insanlardan tiksinir hale gelirsin. Yetkili dahi olsan çok birşey farketmiyor, birkere her kapıdan giren patron hatta daha da beter ! evde kocasıyla karısıyla kavga eder gelir sana patlar, sokakta başına bişey gelir senden alır hıncını. Sosyal yaşantı sıfır. Kısaca, yaptığın meslekte ne kadar çok insan ile muahatap oluyorsan ki mağazacılık bu işin zirvesi o kadar fazla yıpranırsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst