Sen bakma millete. İşe gir, çok zor gelirse zaten başka işe geçersin.
Ben işe ilk başladığımda yeni mezundum, askerlik yapmamıştım, tecrübesizdim . Bir ihracat firmasında işe girdim. Her gün saat sabah 8 akşam 22:00 çalışıyordum. Hatta cuma akşamları ihracat mallarının 8 - 10 kamyonla limana gitmesine eşlik eder, sabah saat 04:00 e kadar karaköyde gemiye yüklenmesini bekler sonra eve giderdim. Cumartesi sabah yine saat 08:00 işbaşı.... Çok zordu ama bana öyle bir tecrübe kazandırdı ki dünyanın en mükemmel okulundan mezun olsan bu birikimi elde edemezsin. Tabi ki sonsuza kadar böyle gitmedi, daha sonra tecrübe edindikçe başka işlere geçtim, zamanla terfi ettim. Artık başkaları benim yerime sabahlıyor

. Hayat böyledir, biraz devrecidir. Sen de kendi devreni yaşayacaksın , üst devreye sonra geçeceksin. Çektiklerin sonucu daha rahat günleri hayal edeceksin ki bu da senin kariyerin için itici güç olacak. Başarılar dilerim.