- Katılım
- 27 Mar 2010
- Mesajlar
- 635
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar bütün forumu ve baska siteleri gezdim ve büyük ihtimal benzinden kaynaklı bir sorun daha öncede takip ettiyseniz kawasaki er-5 motorum bp den benzin aldıktan sonra 5000 devirden sonra bogulup egzoz patlatıyordu hava filtresini yağını falan herseyini değiştirdim
r: sorun geçmişti :cherry:benzin bitmişti içinde ki benzinden olmadıgını düşünmüştüm lanet olası benzin biterken gene yakında bp vardı ve gene ordan benzin aldım aynı sorunla karşılaştım
r:
şimdi depomdaki benzini yaklasık 7 lt önce hortumla bidona boşaltcam daha sonra tam boşaltmam için ne yapmam lazım sizde tahliyesini nasıl yapabilirim:silent:
tavsiyelerinizi bekliyorum
şimdi depomdaki benzini yaklasık 7 lt önce hortumla bidona boşaltcam daha sonra tam boşaltmam için ne yapmam lazım sizde tahliyesini nasıl yapabilirim:silent:
tavsiyelerinizi bekliyorum