tekleme sorunu

Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaslar bütün forumu ve baska siteleri gezdim ve büyük ihtimal benzinden kaynaklı bir sorun daha öncede takip ettiyseniz kawasaki er-5 motorum bp den benzin aldıktan sonra 5000 devirden sonra bogulup egzoz patlatıyordu hava filtresini yağını falan herseyini değiştirdim:pr: sorun geçmişti :cherry:benzin bitmişti içinde ki benzinden olmadıgını düşünmüştüm lanet olası benzin biterken gene yakında bp vardı ve gene ordan benzin aldım aynı sorunla karşılaştım:pr:

şimdi depomdaki benzini yaklasık 7 lt önce hortumla bidona boşaltcam daha sonra tam boşaltmam için ne yapmam lazım sizde tahliyesini nasıl yapabilirim:silent:

tavsiyelerinizi bekliyorum
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
öyle uğraşacağına karbüratör tahliyesinden yap bence. ama ilk 100-200 mlsini başka kaba al devamını şişeye doldur. çünkü ilk 200 ml de pislik atar.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
sorun çözüldü sorun benzinmiş arkadaslar bosalttım diger motorumdan yarım litre benzin koydum bastım neyse motorun ısınmasını bekledim bu arada petrol ofisine çektim 10 liralık benzin aldım. sonra yavas yavas baktım baktım bişey yok asıldım motorun anasını belledim 10 km yol yaptım 3. vites te 140 150 banamısın demedi motor büyük bir dertten kurtuldum valla:rendeer: varya 1 2 haftadır kafayı yedirtti :salut: siz siz olun bp den benzin almamaya özen gösterin hatta olabildiğince aynı istasyondan benzin alın arkadaşlar
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
32
Arkadaşlar bana a2 ehliyetli arkadaş lazım acil motoru bagladılar bnde de b sınıfı var otoparkdan cıkarmak iicn .... [sıze="5"]istanbul avcılar civarı gerekırse yardımcı olacak arkadasa ucrette verebilrim cok açillll[/sıze] 0538 670 79 50
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
75
Arkadaşlar bana a2 ehliyetli arkadaş lazım acil motoru bagladılar bnde de b sınıfı var otoparkdan cıkarmak iicn .... [sıze="5"]istanbul avcılar civarı gerekırse yardımcı olacak arkadasa ucrette verebilrim cok açillll[/sıze] 0538 670 79 50

Avcılarda neredeki otoparkta?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
BP ??? :silent:
Bundan emindim :)
Motora birşey olduğu endişesini yaşıyordum yoksa.

4 saat kadar önce BP'den fulledim. Benzinlikten çıktıktan 3-4 km sonra motorun sesi değişti resmen ve gazı tuhaf yemeye başladı. Dahası var tabii, çekişi ve hızı düştü.

Senin motor benzin ayırabilirdi ama benimki Mondial 125 KT, ne versen yer bir motordu ve benzin markası ayırmazdım.

Gene de çoğunlukla PO ve Shell'den alırım. Şimdi şu 11,6 LT benzin bitsin :pr: aynen öyle devam edeceğim gene, bir üçüncü markanın yüzüne bile bakmam :) Bildiğinden şaşmayacaksın demek ki.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
:bounce:
BP ??? :silent:
Bundan emindim :)
Motora birşey olduğu endişesini yaşıyordum yoksa.

4 saat kadar önce BP'den fulledim. Benzinlikten çıktıktan 3-4 km sonra motorun sesi değişti resmen ve gazı tuhaf yemeye başladı. Dahası var tabii, çekişi ve hızı düştü.

Senin motor benzin ayırabilirdi ama benimki Mondial 125 KT, ne versen yer bir motordu ve benzin markası ayırmazdım.

Gene de çoğunlukla PO ve Shell'den alırım. Şimdi şu 11,6 LT benzin bitsin :pr: aynen öyle devam edeceğim gene, bir üçüncü markanın yüzüne bile bakmam :) Bildiğinden şaşmayacaksın demek ki.[

2 haftadır çektiğimi forumda ki herkez biliyor yaa ömrümden ömür gitti allahtan bitti sonunda tövbeler olsun birdaha bp den benzin alırsam :farao:

aynen dediğin gibi bende de sorunlar başladı korktum gittim yağımı değiştirdim sonra gene bp den gittim benzin aldım nerden bilim benzinden olcağını herkez yok benzinden olmaz dedi sitede ki ama ondanmış test edildi kanıtlandı:queen::bounce::rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
2 haftadır çektiğimi forumda ki herkez biliyor yaa ömrümden ömür gitti allahtan bitti sonunda tövbeler olsun birdaha bp den benzin alırsam :farao:

Herkes biliyordu ama ben değil :) Foruma son günlerde giremiyordum. Senin açtığın konuyu okumuş olsaydım BP'ye uğramazdım bile :)

Ve şimdi de senin bu konunu görmeseydim akşama büyük ihtimalle servisteydim :p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Aynı tekleme sorunu bende yaşıyorum arkadaşlar. Yalnız sadece 5. vitesdeyken bir süre gittikten sonra hızım 80-100 arası yükseldiğinde motor sanki boğuluyor gibi oluyor ve teklemeden sonra hızım tekrar 80 e düşüyor vitesi 4e düşürdüğüm de ise motor stop ediyor. Sizce sorun benzinde midir yoksa hava filtresi olabilir mi. Bunu rölantide ve diğer vites geçişlerinde yapmıyor. Hatta rölantide tam gaz verdiğimde de tekleme yapmıyor herşey normal. Yağı değiştirdim, yağ filtresi temizlendi ayrıca yeni buji taktım. Karbüratörde önceki sahibinde temizlenmiş. Deliricem :pr: Bu arada benzin aldığım yerler Po ve Shell dir.
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
154
Aynı tekleme sorunu bende yaşıyorum arkadaşlar. Yalnız sadece 5. vitesdeyken bir süre gittikten sonra hızım 80-100 arası yükseldiğinde motor sanki boğuluyor gibi oluyor ve teklemeden sonra hızım tekrar 80 e düşüyor vitesi 4e düşürdüğüm de ise motor stop ediyor. Sizce sorun benzinde midir yoksa hava filtresi olabilir mi. Bunu rölantide ve diğer vites geçişlerinde yapmıyor. Hatta rölantide tam gaz verdiğimde de tekleme yapmıyor herşey normal. Yağı değiştirdim, yağ filtresi temizlendi ayrıca yeni buji taktım. Karbüratörde önceki sahibinde temizlenmiş. Deliricem :pr: Bu arada benzin aldığım yerler Po ve Shell dir.

Dostum benzine pek benzemiyor bu sorun. Benzin Stop ettirmez ancak tekleme yavaşlatma yapar.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
motorun da daha önce enson hız olarak kaç yaptın belki devir attırıyorsundur vitesi ondan kaynaklıdır :silent:
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
motorun da daha önce enson hız olarak kaç yaptın belki devir attırıyorsundur vitesi ondan kaynaklıdır :silent:

Motoru geçen hafta aldım. en son 120 ye kadar çıktım ozamanda yapıyordu. Yani bu sorun aldığımdan beri var. Devrin de kullanmaktayım hani motoru zorlamıyorum. Hava filtresi boğazında tıkanma yada hava filtresi kirlenmiş olabilir diye düşünüyorum. Benzin de kalite sorunu gibi gözükmüyor ozaman. Birde ayaklık müşürlü olduğundan böyle yapabilir mi.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
yok senin sorunun bence yağ dediğin gibi hava filtresinden veya baskı balata dan :cat:

şöyle açıklamak gerekirse benim küçük motorda mondial 100 ukh de 7 aydır kullanıyorum ilk aldıgımda cok iyidi 100 e falan cıkıyordu 2. viteste 50 falan yapıordu şimdi ise 4. vites te 60 falan anca baya bir bagırıyor 80 e 90 a çıkana kadar:cherry: ama kasmıyorum zaten şehir içi 60 geçmiyorum küçüğe masraf etmekte istemiyorum böyle yola devam:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------

Herkes biliyordu ama ben değil :) Foruma son günlerde giremiyordum. Senin açtığın konuyu okumuş olsaydım BP'ye uğramazdım bile :)

Ve şimdi de senin bu konunu görmeseydim akşama büyük ihtimalle servisteydim :p

bu arada benzini boşalt hemen yenile bence ben ucuz yırttım sende öle yap bu şekilde kullanma çünkü buji başlarına ve karbüratöre zararı dokanır başına masraf açar daha demin 7.5 litre benzin boşalttım 0.5 litre kendim içtim:queen::cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yok senin sorunun bence yağ dediğin gibi hava filtresinden veya baskı balata dan :cat:

şöyle açıklamak gerekirse benim küçük motorda mondial 100 ukh de 7 aydır kullanıyorum ilk aldıgımda cok iyidi 100 e falan cıkıyordu 2. viteste 50 falan yapıordu şimdi ise 4. vites te 60 falan anca baya bir bagırıyor 80 e 90 a çıkana kadar:cherry: ama kasmıyorum zaten şehir içi 60 geçmiyorum küçüğe masraf etmekte istemiyorum böyle yola devam:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------



bu arada benzini boşalt hemen yenile bence ben ucuz yırttım sende öle yap bu şekilde kullanma çünkü buji başlarına ve karbüratöre zararı dokanır başına masraf açar daha demin 7.5 litre benzin boşalttım 0.5 litre kendim içtim:queen::cherry:

afiyet olsun:queen: bende shell den alıyordum ama eve ve iş yerine ters kaldığı için po ya döndüm geçen de tatol aldım egsoz 60 km/h yaparken bile patlamaya başladı yani markadan markaya değişiyor shell den şaşmayacan arkadaş benim bi abi var almanyada 3 tane benzin istasyonu var adam iddaa ediyor shell den daha kaliteli benzin yoktur diyordu ve arabasına shell den başka bi yerden benzin almazdı kendisi shell bayisi olduğu için reklan yapıyor sanırdım meğer se adam gerçekleri söylüyormuş shell den 1 yıl benzin aldım en fazla 5 defa patlama yapmıştır oda son hızda zorladıkça ama total den 10 tl lik aldım her 60 km/h çıktığımda egsoz patlar oldu:pr:
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
Arkadaşlar bana a2 ehliyetli arkadaş lazım acil motoru bagladılar bnde de b sınıfı var otoparkdan cıkarmak iicn .... [sıze="5"]istanbul avcılar civarı gerekırse yardımcı olacak arkadasa ucrette verebilrim cok açillll[/sıze] 0538 670 79 50

nezaman çıkarman lazım ben sefaköydeyim yardımcı olabilirim:)
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
yaaa zaten motor belli bir istasyona alıştımı motor aynı benzini istiyor ister istemez ben herzaman petrol ofisinden alırım arabam da da motorumda da ama bu şekilde büyük bir fark olacağınıda sanmazdım:pr:

benim motorda açık egzoz var zaten 5000 devirde ilgi cekiyor birde egzoz patlayınca kendiliğinden ne oluyoruz dedim :queen: savaşta gibi oluyor :):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst