[Tekirdağ - MT]

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
abi çizileni yaşıyoruz.. ben bunu öğrendim. bunları mutlaka bir şekilde yaşayacagız.Boşver bunun birde diğer dünyası var,ahireti var. Bakalım bu Üçkağıtçılıkları, Kul hakkı Yemelerini, Haksız kazançları Elde Edenler O zaman ne yapacaklar ? Hangi MEzar Kabul Edecek Ölülerini Çok merak ediyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi çizileni yaşıyoruz.. ben bunu öğrendim. bunları mutlaka bir şekilde yaşayacagız.Boşver bunun birde diğer dünyası var,ahireti var. Bakalım bu Üçkağıtçılıkları, Kul hakkı Yemelerini, Haksız kazançları Elde Edenler O zaman ne yapacaklar ? Hangi MEzar Kabul Edecek Ölülerini Çok merak ediyorum.

Önce bu dünyada hesap verebilir olmak lazım.
verebilenler gerçekten adamdır,gerisi zavallı ve kuru kalabalık.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Önce bu dünyada hesap verebilir olmak lazım.
verebilenler gerçekten adamdır,gerisi zavallı ve kuru kalabalık.

Onların Bu Dünyada Hesap Vereceğini Pek Sanmıyorum Ben. Suyun Başına Geçmiş Hepsi, Testileride Koymuşlar bi güzel dolduruyorlar. Zor alınır onlar oradan benim kanaatimce.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onların Bu Dünyada Hesap Vereceğini Pek Sanmıyorum Ben. Suyun Başına Geçmiş Hepsi, Testileride Koymuşlar bi güzel dolduruyorlar. Zor alınır onlar oradan benim kanaatimce.

Öldüğünde hortumu tutuyorlar adama
o testinin kimseye faydası bile olmuyor :)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
Önce bu dünyada hesap verebilir olmak lazım.
verebilenler gerçekten adamdır,gerisi zavallı ve kuru kalabalık.

savaş abiye katılıyorum kimse dünyaya eşit gelmedi bu hayatta
bu hayatta hesap verilmeli bencede
aksi taktirde dünyaya eşit gelmiyen diğer taraftada eşit olmayacaktır bence
:pale: üzgünüm benim fikrim bu
ya bu konu nerden acıldı anlamış değilim :silent:

neyse :)

bu arada günaydın tekirdağ mt hayırlı cuma'lar dilerim herkese...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savaş abiye katılıyorum kimse dünyaya eşit gelmedi bu hayatta
bu hayatta hesap verilmeli bencede
aksi taktirde dünyaya eşit gelmiyen diğer taraftada eşit olmayacaktır bence
:pale: üzgünüm benim fikrim bu
ya bu konu nerden acıldı anlamış değilim :silent:Hipi

neyse :)

bu arada günaydın tekirdağ mt hayırlı cuma'lar dilerim herkese...

eşitlik gasilhane'de başlıyor,herkese aynı sabun,aynı su,aynı kefen.
sabun farklı,kefen farklı,su farklı olsa ne yazar:)
Oraya kadar ne yaptık,ettik hesabını verebildikten sonra gerisi kolay.
Derin mevzulara girdik yine.
Haftasonu hava iyi geçecek gibi görünüyor,motorlardan uzak kalmayız umarım
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
pazar günü çorluda enduro şampiyonası var gidersem izleyebilirmiyim siz hiç gördünüzmü genelde ormanda olacakmış :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ana sayfadaki linkten gördüm bende. Düzeltiyorum çerkezköy diyor ama yakın yinede :)
http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/69395-enduro-sampiyonasinin-son-ayagi-tekirdag.html
federasyon sitesinde yazan şudur:

2009 yılı Mayıs ayının başında Doğu Avrupa Enduro Şampiyonası’ nın da düzenlendiği yepyeni ve keyifli bir parkur ile Türkiye Enduro Şampiyonası 2009’ un sonuna ulaşıyor. Çerkezköy’ ün Hallaçlı Köyü etrafında oluşturulan 2 parkur içinde 6 etaptan oluşan yarışta, Hallaçlı-Çerkezköy Karayolunun hemen yanında yer alan Orman Parkuru’ nda seyirciler tüm yarışçıların kıyasıya rekabetini aynı anda ve parkurun heryerine hakim seyir noktalarından seyretme imkanı bulabilecekler.

Doğu Avrupa Enduro Yarışçılarının övgüyle bahsettiği Göl parkuru ise yarışçıların limitlerini zorlayan dik inişi ile seyircilere doyumsuz bir enduro seyri yaşatacak. Avrupa Motosiklet Birliği tarafından onaylanan Avrupa standartlarında bir Enduro Parkuru’ nda tüm yeteneklerini ortaya koyma fırsatı bulacak olan Türkiye Enduro Yarışçıları aynı zamanda sezonun sonunda 2009 şampiyonluğu için ter dökecekler.

Hallaçlı , Çerkezköy ve çevresinde ilgiyle beklenen yarışta dereceye giren yarışçılara yarış sponsorları Atak Kozmetik ‘den Parfüm, Akıncı Kundura’dan Ayakkabı, Hasır Grup’ dan T-Shirt ve Bony Çorap’ dan Çorap ve birçok sürpriz hediyeler verilecektir.

14 Kasım 15:00 de Orman Parkuru’ nda Sıralama Yarışı ve 15 Kasım Pazar günü Saat 10:00’dan itibaren başlayacak olan büyük yarışı izlemek üzere tüm Enduro severleri Hallaçlı’ ya bekliyoruz.
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
Savaş abi saol bu daha güzel bir açıklama oldu baya güzel olacağa benziyor inş hava güzel olurda gidip seyredelim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş abi saol bu daha güzel bir açıklama oldu baya güzel olacağa benziyor inş hava güzel olurda gidip seyredelim.

Fırsat ayağımıza gelmiş,Hallaçlı Çerkezköy'e çok yakın zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst