[Tekirdağ - MT]

Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
23
erdinç topram gözün aydın boyası iyiolmuş şu an yalovadayım bayramda yalovaya gelirsen gazı beraber açarız
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
erdinç topram gözün aydın boyası iyiolmuş şu an yalovadayım bayramda yalovaya gelirsen gazı beraber açarız

topram gelcem tabi bayramda memlekete
hiç gelmemezlik edermiyim ben
her izin zamanlarında ben yalovadayımm eğer hava iyi olursa motorla çıkıcam yok kötü olurum derse artık otobüsle çıkıcam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekirdağ MT,
Hüüop nerdesiniz be Yahu.
Motorlar garajda ise dostluğumuz da mı garajda?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi çorluda olsam lafı olmaz gelirim yanına muhabbete ama malesef edirnedeyim :(
bu akşam yine yağışlı olacak burdan yağmur yine geliyor otarafa doğru :)

Gelsin yağsın bereket olsun
Kirazdere'de dereler dolsun
siz görün abinizi ondan sonra:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:58 ----------

Bayramı Bekliyoruz :p Bundan Sonra sezon biter. :)

Sezonu erken kapatırsın tabii ki
Gittin ikibin kilometrelik tatil yaptın,geldin,
bizim gibi en uzağı 250 km lik yollara gitmeye benzemez:)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Gelsin yağsın bereket olsun
Kirazdere'de dereler dolsun
siz görün abinizi ondan sonra:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:58 ----------



Sezonu erken kapatırsın tabii ki
Gittin ikibin kilometrelik tatil yaptın,geldin,
bizim gibi en uzağı 250 km lik yollara gitmeye benzemez:)

şaka maka unutamıyorum hala, zx-9 la cok gezmeyeceğiz belli. ama tersim dönüpte bi takasa kullanırsam bi enduro menduro cruiser a bile dönebilirim :))
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
96
aga ne yapalım okuyup işe yarar olanları kapıyoruz.hafta içi aylaklandığımızdan yazacak birşey yok haftasonu bulutları gözlüyorum.ufaktan bi yol yapasım var gerçi haftasonu 750 km yaptım ama...
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
slm millett
uzun zamandan beri motorsuzdum bildiğiniz gibi ama dün saat 3.30 civarı ( sabaha karşı ) motoruma kavuştum ve burgazdan yola çıkıp saat 5 gibi edirneye geldim artıkk srad ımm yanımda ve çok çok güzel oldu renkleri desenleri bir ara atacağım resmini
ayrıca şunuda bir borç olarak belirteyim
2 haftadan beri motorum burgazda idi ve orada benim yerime
herşeyi ile ilgilenen ERKAN ve NEJDET'E sonsuz teşekkürlerimi borç bilirim
saolsunlar kendi işleri gibi benim motorumla uğraştılar hatta dün akşamda motoru bujileri değiştirmek sürati ile benim yüzümden saat 3.30 kadar ayakta durdular tekrar tekrar ikisinede teşekkür ederim . SİZ ÇOK YAŞAYIN SAĞOLUN DOSTLARIMMM ...

Ne demek erdinç abi lafı bile olmaz her zaman :rendeer:
Ya resimlere baktım da abi gece bitti boya bişey anlayamadık gündüz gözüyle gördüm şaşırdım süper duruyo :cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen::queen::queen:
abi ne yalan söliyim alem adamsınn :cat:

yok estafurullah,
adamlıktan bize pay kalmadı,
bu memlekette hırsızlar,uğursuzlar,şerefsizler,ahlaksızlar kendilerini adam sayıp adamlıktan büyük pay aldıkları için bize kalmadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst