[Tekirdağ - MT]

Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
slm millett
uzun zamandan beri motorsuzdum bildiğiniz gibi ama dün saat 3.30 civarı ( sabaha karşı ) motoruma kavuştum ve burgazdan yola çıkıp saat 5 gibi edirneye geldim artıkk srad ımm yanımda ve çok çok güzel oldu renkleri desenleri bir ara atacağım resmini
ayrıca şunuda bir borç olarak belirteyim
2 haftadan beri motorum burgazda idi ve orada benim yerime
herşeyi ile ilgilenen ERKAN ve NEJDET'E sonsuz teşekkürlerimi borç bilirim
saolsunlar kendi işleri gibi benim motorumla uğraştılar hatta dün akşamda motoru bujileri değiştirmek sürati ile benim yüzümden saat 3.30 kadar ayakta durdular tekrar tekrar ikisinede teşekkür ederim . SİZ ÇOK YAŞAYIN SAĞOLUN DOSTLARIMMM ...
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
slm millett
uzun zamandan beri motorsuzdum bildiğiniz gibi ama dün saat 3.30 civarı ( sabaha karşı ) motoruma kavuştum ve burgazdan yola çıkıp saat 5 gibi edirneye geldim artıkk srad ımm yanımda ve çok çok güzel oldu renkleri desenleri bir ara atacağım resmini
ayrıca şunuda bir borç olarak belirteyim
2 haftadan beri motorum burgazda idi ve orada benim yerime
herşeyi ile ilgilenen ERKAN ve NEJDET'E sonsuz teşekkürlerimi borç bilirim
saolsunlar kendi işleri gibi benim motorumla uğraştılar hatta dün akşamda motoru bujileri değiştirmek sürati ile benim yüzümden saat 3.30 kadar ayakta durdular tekrar tekrar ikisinede teşekkür ederim . SİZ ÇOK YAŞAYIN SAĞOLUN DOSTLARIMMM ...

TRakya Abi Elimizden GEleni YAparız.TRakya yı çok seviyorum :rendeer::rendeer: Abilerim benim:rendeer::rendeer:

Abiler = Onlar KEndilerini Bİliyorlar:):)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Erdinç motorun güzel olmuş,Allah kazadan beladan korusun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hava güzel olmasına rağmen hafta sonu motorla gezememiştim
Bugün mavi çekirge ile saat 16.00 da Çorlu'dan çıktım,kirazdere'ye gittim





 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Motor güzel olmuş, güle güle kullan Erdinç!!!

Mavi çekirge de iyi yakışmış araziye Savaş Abi!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

hacı motor sanki çalınırken çekilmiş fotolar...paparazzı hesabı...

sunayy nettin hacı ...okuyosun ordan görüyorum...arabayı aldımı...
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
dscf0530.jpg

dscf0532.jpg

dscf0529.jpg

dscf0533u.jpg


:rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Erdinç çok yakışıklı olmuş motor güle güle kullan. Savaş abi fırsat bu fırsat demişsin yine düşmüşsün yollara helal valla. Diğer fotolar nerede ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Erdinç çok yakışıklı olmuş motor güle güle kullan. Savaş abi fırsat bu fırsat demişsin yine düşmüşsün yollara helal valla. Diğer fotolar nerede ?

alaca karanlıkta ancak 10 fotoğraf çekebildim:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:31 ----------

İnadına kasksız

Çorlu'daki motosiklet kullanıcıları hala kask takmamakta direniyor. Motosiklet kullanırken kask takılmasının zorunlu olduğu trafikte, vurdumduymazlık yapıp kask takmayan sürücüler hayatlarını tehlikeye attıklarının farkında değiller.

Öyle ki önceki akşam Çorlu'da kasksız motosikletiyle trafiğe çıkan kişi geçirdiği kaza sonucu ölümden döndü. Motosikletten düşen sürücü başından aldığı darbe sonucu yaralandı. Olay yerine gelen ambulansla hastaneye kaldırılan motosiklet sürücüsünün sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Çorlu’da meydana gelen trafik kazasında kasksız motosiklet kullanan 44 yaşında ki Erol Yörük, kazada başını yere çarpmasından dolayı yaralanmıştı.

Edirne istikametinden Çorlu istikametine giden Erol Yörük idaresinde ki plakasız motosiklet şehir içine girmek istediği sırada aşırı sürat ve havanında yağışlı olması nedeniyle orta refüje şiddetli şekilde çarptı. Çarpmanın etkisi ile yaklaşık 20- 30 metre sürüklenen sürücü Erol Yörük başında kask bulunmadığından dolayı yaralandı. Başından aldığı darbe sonucu kendine gelemeyen Erol Yörük, olay yerine gelen ambulansla hastaneye kaldırıldı. Kask takmadan motosiklet kullanan sürücü Erol Yörük ölümden döndü.

Çok kısa bir süre önce yaşanan bu kazayı gazetelerimizde yazıp halkımızı motosiklet kullanırken kask takmalarının şart olduğunu, kasksız yola çıkan motosiklet sürücülerinin oluşabilecek bir kazada başından yaralanıp hayatlarının tehlikeye atabileceklerini belirttik.

Fakat inadına bu büyük kazaya kulak asmayan motosiklet sürücüleri kasksız bir şekilde trafiğe çıkıyor, devreye artık Trafik polisi girmeli ve gerekli uyarıyı yapmalı.

http://www.devrimgazetesi.com.tr/haberdetay.asp?ID=3297

Yamahasülo biraderim fotoğraftakinin sen olma ihtimali var mı? :) :) :)

 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
2 aydır girmediğim MT'ye sırf şu meşhur Srad için girdim. Güzel olmuş Lan abi :p Güle güle kazasız belasız kullan :)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
hepinize çok teşşekkür ederim arkadaşlar
allah hepimize kaza bela vermesin
bu arada çorluda olsaydım süleyman abi kesin seni kasksız yakalardım ben
ama ödül ne ona göre belki sırfçorluya gelirim yatarım bi yerde soteye:p
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
erdinç sen yeterki gel ödül kolay mana ile motoru yakından görerizzz süper olmuş güle güle kullan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akşamüstü yine Kirazdere'ye gidiyorum,Katılmak isteyen var mı?
Kirazdereyi bilmeyenlere tarif edeyim
İstanbul yolundan Önerler Köyü'ne giriyoruz,köy merkezindeki(girişteki değil)dörtyol'dan sağa
(Doğuya) sapıp bir buçuk km kadar ilerliyoruz ve sola dönüp askeri tesisin yanından devam ediyoruz,Velimeşe çöplüğünü geçince burada sapmadan ilerliyoruz ve sağa yönlendiren kara
çalı tabelasının yanından sapıyoruz.Yol ikiye ayrılıyor soldaki daha iyi,sağdaki sırtlarda çobançeşme var.vadideki dere yatağından devam edip,doğalgaz tesisinin yanından geçip Kirazdere'ye ulaşılıyor.
Kendini Çorlu'lu zannedip de burayı bilmeyenler var ise duyurulur:)


 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
erdinç sen yeterki gel ödül kolay mana ile motoru yakından görerizzz süper olmuş güle güle kullan

abi olmaz sen hele bi ödül ne onu sülede bizde bilelim ona göre yoksa gelmesi problem değil :)

yoksa ödül olarak senin ybr mi :p
söliyim sana sonra yamaha gider sadece sülo kalırsın :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst