[Tekirdağ - MT]

Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
günaydın tekirdağ ahalisi
nasıl gidiyor bakalım hayat edirne yağurlu bi kaç gündür .
gerçi hoş benim şimşeğe bu hafta sonu kavuşuyorum ama işallah bi kaç gün havalar müsade ederde bir buçuk aylık hasretimi gideririm. :)

hava süper bugün tam gezmelik, 1 tur verirsin artık :wiinkk:
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
mesela ben gezicem bu gün çorluda turlıcam ordan avantaj belki vecihi hürkuş un yanına uğrarım dondurmacı semihe biraz uğrarım sahi o bozacı semih oluyoya kışın boza içerim onda yavaş yavaş takılırım işte:)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bu hafta sonu özellikle cuma ve Cumartesi Günü Harika olacak Havalar :)) Cumartesi 21 'C hava. Bence İyi Bİr SIcaklık :)
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
ne kışı yahu yaz gibi hava var
dün arkadaşın biri kahve ısmarladı sağolsun bugün kim ısmarlicak :p
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
gel edirneye ısmarlıyalım ilhanım ni demek kahvede değil çiğer ısmarlıyayım sana :)
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alayküm selam kardeşim ben tünal demirkaya-capanord oralarda havalar nasıl yarın gelmeyi düşünüyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst