- Katılım
- 24 Nis 2008
- Mesajlar
- 693
benim yamaham zaten hem büyük hemide küçük başka motora gerek yok
bizim cc ler büyük olsada gönlümüz cc lerimizden daha büyük
okkadaaarrr.
![]()
malkara![]()
baktım
eğlenceli bi şey
sen de bak![]()
abi cansuyla karıstırmıyorsun dimi(şakaydı)
turuncu kazak vardı üstümde.
Motorum çalındı plaka 34 uf 667 ybr 250 kırmızı arka çanta shad marka 50 lt ön çamurlukta çatlak var
bulanın görenin 0535 748 99 32 nolu telefona bildirmesini rica ederim.saygılar bir gün inşallah sizin başınıza gelmez..
Hayret Malkara'dan biri çıktı
Özer yeni motorun hayırlı olsun..O kadar anlamam motordan ama görünüş olarak güzelmiş![]()