[Tekirdağ - MT]

Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Nick in çok hoşuma gitti Recep, Vecihi Hürkuş!
Nerden geldi aklına?
Istanbul da bir GV250 de Vecihi sticker ları var, o arkadaş da hayranıymış, özel yaptırmış!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nick in çok hoşuma gitti Recep, Vecihi Hürkuş!
Nerden geldi aklına?
Istanbul da bir GV250 de Vecihi sticker ları var, o arkadaş da hayranıymış, özel yaptırmış!!!
Bizim Recep de Enduro'nun vecihi Hürkuş'u.
Zor yolların,derelerin pilotu:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi bir yağmur yağdı
hadi yarın çıkalım yoldışı bi rota yapalım.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
kardeşim hade varmısınız yarın siz nere giderseniz bende ora gelcem hemide bu yağmurda ama(otobüsümle):)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
arkadaşlar günaydın herkese dün saat 15 itibari ile Kawasaki Zx-9r Sahibi oldum, Allah olmayanlarada nasip etsin. Çok Mutluyum Herkese Selamlar. Çil Çil Yanan bi Mavi Boncuk :)) Herkese SElamlar.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:27 ----------

12640_166678264911_653179911_2931692_1910869_n.jpg


Heh Bi tane Daha :))

12640_166678469911_653179911_2931693_327330_n.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar günaydın herkese dün saat 15 itibari ile Kawasaki Zx-9r Sahibi oldum, Allah olmayanlarada nasip etsin. Çok Mutluyum Herkese Selamlar. Çil Çil Yanan bi Mavi Boncuk :)) Herkese SElamlar.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:27 ----------

12640_166678264911_653179911_2931692_1910869_n.jpg


Heh Bi tane Daha :))

12640_166678469911_653179911_2931693_327330_n.jpg
Hayırlısı olsun Özer,Sabahın körü olmasa arayıp tebrik edecektim.
bi tur verirsin di mi ? :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Hayırlı olsun Özer, güle güle kazasıs belasız düze teker kullanmak nasip olsun!!!
Bu arada Savaş Abi ye katılıyorum, bana da bir tur verirsin di mi? (Direkten dönüp gelirim hemen:))
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Özer abey hayırlısı olsun bakalım bor.. bor... sesiyle kavuracan piyasayı baküümm :):) bir şey daha söylüümm bu sana yakışmaış rengini beğenmedim sarı lacivert :farao:Erdinç abinin motorun yanına çek onuda boyasınlar :mrgreen:

(Acil Mopet alınır:p)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Hayırlısı olsun Özer,Sabahın körü olmasa arayıp tebrik edecektim.
bi tur verirsin di mi ? :)

Abi Ayıpsın ya:) Veririm Tabi :) Sen bana Vermiştin ilk aldıgında :cherry: MAçasına Güvenen Tur İsteyebilir benden:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:15 ----------

Hayırlı olsun Özer, güle güle kazasıs belasız düze teker kullanmak nasip olsun!!!
Bu arada Savaş Abi ye katılıyorum, bana da bir tur verirsin di mi? (Direkten dönüp gelirim hemen:))

Sagol tesekkür ederim CAnan Abi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:16 ----------

hayırlısı olsun,o turdan bende istiyom :)

SAgol Kankacım Tesekkür Ederim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:18 ----------

Özer abey hayırlısı olsun bakalım bor.. bor... sesiyle kavuracan piyasayı baküümm :):) bir şey daha söylüümm bu sana yakışmaış rengini beğenmedim sarı lacivert :farao:Erdinç abinin motorun yanına çek onuda boyasınlar :mrgreen:

(Acil Mopet alınır:p)

Halilim sagol.. REngi Süper Olm neden Boyayalım ya :)) LAcifert Bak NE Güzell
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst