- Katılım
- 17 May 2009
- Mesajlar
- 96
ilhan akşam uğrayıp alayım fotoları senden
Bizim Recep de Enduro'nun vecihi Hürkuş'u.Nick in çok hoşuma gitti Recep, Vecihi Hürkuş!
Nerden geldi aklına?
Istanbul da bir GV250 de Vecihi sticker ları var, o arkadaş da hayranıymış, özel yaptırmış!!!
vecihi hürkuş ilk türk pilot un adı
vecihi hürkuş ilk türk pilot un adı
İyi bir yağmur yağdı
hadi yarın çıkalım yoldışı bi rota yapalım.
İyi bir yağmur yağdı
hadi yarın çıkalım yoldışı bi rota yapalım.
olur abi ben alışkınım zaten
Hayırlısı olsun Özer,Sabahın körü olmasa arayıp tebrik edecektim.arkadaşlar günaydın herkese dün saat 15 itibari ile Kawasaki Zx-9r Sahibi oldum, Allah olmayanlarada nasip etsin. Çok Mutluyum Herkese Selamlar. Çil Çil Yanan bi Mavi Boncuk) Herkese SElamlar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:27 ----------
![]()
Heh Bi tane Daha)
![]()
Hayırlısı olsun Özer,Sabahın körü olmasa arayıp tebrik edecektim.
bi tur verirsin di mi ?![]()
Hayırlı olsun Özer, güle güle kazasıs belasız düze teker kullanmak nasip olsun!!!
Bu arada Savaş Abi ye katılıyorum, bana da bir tur verirsin di mi? (Direkten dönüp gelirim hemen)
hayırlısı olsun,o turdan bende istiyom![]()
Özer abey hayırlısı olsun bakalım bor.. bor... sesiyle kavuracan piyasayı baküümmbir şey daha söylüümm bu sana yakışmaış rengini beğenmedim sarı lacivert :farao:Erdinç abinin motorun yanına çek onuda boyasınlar :mrgreen:
(Acil Mopet alınır)
Abi Ayıpsın yaVeririm Tabi
Sen bana Vermiştin ilk aldıgında :cherry: MAçasına Güvenen Tur İsteyebilir benden