- Katılım
- 18 Şub 2009
- Mesajlar
- 955
günaydın tekirdağ ahalisi
nasıl gidiyor bakalım hayat edirne yağurlu bi kaç gündür .
gerçi hoş benim şimşeğe bu hafta sonu kavuşuyorum ama işallah bi kaç gün havalar müsade ederde bir buçuk aylık hasretimi gideririm.![]()
hava süper bugün tam gezmelik, 1 tur verirsin artık :wiinkk: