[Tekirdağ - MT]

Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Bende motorsuz maturcu olarak buralarda olmaya çalışıyorum :p(her ne kadarda liste olmasakta:mrgreen:)
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
Günaydınlar herkese.. Bir Süredir Kendimi Hem İşe Hemde Motoruma verdim. Mt ye bakamıyorum; Dolayısı ile herhangi bir şeyde yazamıyorum. Şimdi Arkadaşlar Şöyle bi Tekirdağ MT 'ye YokLama Çekelim Kimler burada Diye,*

İlhan burada mısın?

Sunay Burada Mısın?

Yamaha Süleyman abi:?

Süleyman abi Burada Mısın?

Canan abi Burada Mısın?

Faruk burada mısın ?

Deniz abi Burada Mısın?

Savaş Abi Ve Erdinç abi burada mısınız diye en son size sorayım:) Zira En Aktif siz Görünüyorsuunuz. bu arada Tugba Senide unutmadım İngem xD

Başka Kimler Burada ? Bakalım NE kadarlık bir Zaman Zarfında cevap Gelecek Yazdıklarıma:)

burdayım :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:10 ----------

özer unutmadan şu fenerbahçe-galatasaray maçından kazandığım yemeği ne zaman ısmarlıycan sırtköydeydi dimi yanlış hatırlamıyorum :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben burdayım zaten :) 2 gündür ınternetim yok telefondan gırıyorum.Ne kadar ugrastırsada yıne de yazıyorum :)

Bu kısmı bir daha düşünelim,
kardeşimizin faturalar yüzünden ser sefil olmasını istemeyiz :).
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
6
arkadaslar acele satılık SUZUKI GS 500 2001 model 41.000 km de.Fiyat 5.250 TL..Hiç bir sorunu sıkıntısı yok mayerli...extralarıda var egsoz xenon far lastık 2005-06 600F ile takas olur..
irtibat 0543 803 23 23
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
beni saymamışsın ama ben de burdayım

Hemen senide Veri Tabanımdaki Listeye Alacagım DAyı :)) Napıosun ?:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:14 ----------

Burdayız burdayız elbette!!! Nereye gideceğiz!
Sadece yazmaya vakit olmuyor pek. Mesela şimdi bir toplantıya giriyorum ve muhtemelen akşamdan önce de çıkmam!!!

abi nasıl bir toplantı bu =? TayyipLer Bu Kadar Uzun Durmuyo :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:15 ----------

Bende motorsuz maturcu olarak buralarda olmaya çalışıyorum :p(her ne kadarda liste olmasakta:mrgreen:)

Artık Sana bi Motor bulmak LAzım Koçum :cat:
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Komşunun motoru ile idare ediyom havamı alıp çekiyom yerine oda olmasa halim duman :mrgreen:

Özer abi senin kawak zeki'yi yollarda göremiyoz yada sen cok geziyon ben göremiyom :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
arkadaslar acele satılık SUZUKI GS 500 2001 model 41.000 km de.Fiyat 5.250 TL..Hiç bir sorunu sıkıntısı yok mayerli...extralarıda var egsoz xenon far lastık 2005-06 600F ile takas olur..
irtibat 0543 803 23 23

dipnot; Gs500 ü ben gördüm oldukça temiz bir Alettir. Arayan varsa Tavsiye Edilir.. :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:42 ----------

burdayım :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:10 ----------

özer unutmadan şu fenerbahçe-galatasaray maçından kazandığım yemeği ne zaman ısmarlıycan sırtköydeydi dimi yanlış hatırlamıyorum :p

kanka bide o vardı dimi; Artık bayramdan sonraya Falan Ismarlarım aga; Biz Galatasaraylıyız, SÖz Vermek 1 Dönmek 2 MAntığı Yok Bizde :cherry::cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:43 ----------

Komşunun motoru ile idare ediyom havamı alıp çekiyom yerine oda olmasa halim duman :mrgreen:

Özer abi senin kawak zeki'yi yollarda göremiyoz yada sen cok geziyon ben göremiyom :)

Yavrucum Yarından İtibaren Muratlı Sokaklarında Görme ihtimalin DOğabilir. Bakımıydı Osuydu Busuydu 3. Haftadayım .ama Bende Daha Pazartesi günü yeni Adam Gibi Binip 1 Tur Attım..:)

Makinemis Muayyer :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yavrucum Yarından İtibaren Muratlı Sokaklarında Görme ihtimalin DOğabilir. Bakımıydı Osuydu Busuydu 3. Haftadayım .ama Bende Daha Pazartesi günü yeni Adam Gibi Binip 1 Tur Attım..:)

Öbürgün Muratlı Haber Gazetesinde Manşet;

"Artık Muratlı'da da bir yarış motoru var"

:) :) :) :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Öbürgün Muratlı Haber Gazetesinde Manşet;

"Artık Muratlı'da da bir yarış motoru var"

:) :) :) :)

abi zaten vardı ya :p

Bundan Sonra Hayabusa Alırsak Haber Oluruz Gastelere:p

Dünyanın En Hızlı Giden Motoru Hayabusa Muratlıda:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:07 ----------

özer bi çorluya gelde millet motor görsün be gülüm:)

abi zaten motor alınca ilk önce tekirdağ, oradan Çorlu, Marmaracık,ve Muratlı Güzergahından Eve Giricem .. :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:08 ----------

Şimdi çıktım toplantıdan :):):)
Naber millet?

abi hakkaten sağlam toplanıyorsunuz :cherry:

Ne Karar Çıktı Toplantıdan :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özer bana'' bir tur'' sözün vardı.
unutmadın di mi?:)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Valla sanırım herkes birer tur binecek, Özer in de her defasında içi gidecek!!!
Ben de istiyorum, ben de istiyorum...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
BUGUN İÇİN GEÇ.....YARIN İÇİN ERKEN GELDİM YOKLAMAYA BENDE BURDAYIMMM.....:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tekirdağ ahalisi...

Savaş Abimle olan gönül kırgınlığı durumu negatifden pozitife geçmiştir...

kendisini kaybetmeyi göze alamadım...:pabimdir...canımdır...


duyurulur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst