- Katılım
- 30 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,331
yok estafurullah,
adamlıktan bize pay kalmadı,
bu memlekette hırsızlar,uğursuzlar,şerefsizler,ahlaksızlar kendilerini adam sayıp adamlıktan büyük pay aldıkları için bize kalmadı.
+1:rendeer::rendeer:
yok estafurullah,
adamlıktan bize pay kalmadı,
bu memlekette hırsızlar,uğursuzlar,şerefsizler,ahlaksızlar kendilerini adam sayıp adamlıktan büyük pay aldıkları için bize kalmadı.
abi çizileni yaşıyoruz.. ben bunu öğrendim. bunları mutlaka bir şekilde yaşayacagız.Boşver bunun birde diğer dünyası var,ahireti var. Bakalım bu Üçkağıtçılıkları, Kul hakkı Yemelerini, Haksız kazançları Elde Edenler O zaman ne yapacaklar ? Hangi MEzar Kabul Edecek Ölülerini Çok merak ediyorum.
Önce bu dünyada hesap verebilir olmak lazım.
verebilenler gerçekten adamdır,gerisi zavallı ve kuru kalabalık.
Onların Bu Dünyada Hesap Vereceğini Pek Sanmıyorum Ben. Suyun Başına Geçmiş Hepsi, Testileride Koymuşlar bi güzel dolduruyorlar. Zor alınır onlar oradan benim kanaatimce.
Önce bu dünyada hesap verebilir olmak lazım.
verebilenler gerçekten adamdır,gerisi zavallı ve kuru kalabalık.
savaş abiye katılıyorum kimse dünyaya eşit gelmedi bu hayatta
bu hayatta hesap verilmeli bencede
aksi taktirde dünyaya eşit gelmiyen diğer taraftada eşit olmayacaktır bence
ale: üzgünüm benim fikrim bu
ya bu konu nerden acıldı anlamış değilim :silent:Hipi
neyse
bu arada günaydın tekirdağ mt hayırlı cuma'lar dilerim herkese...

Selamlar Tekirdağ Mt. Özgür, yeni motorun hayırlı olsun:rendeer:
pazar günü çorluda enduro şampiyonası var gidersem izleyebilirmiyim siz hiç gördünüzmü genelde ormanda olacakmış :silent:
Şimdi senden duydum,pazar günü çorluda enduro şampiyonası var gidersem izleyebilirmiyim siz hiç gördünüzmü genelde ormanda olacakmış :silent:
federasyon sitesinde yazan şudur:Ana sayfadaki linkten gördüm bende. Düzeltiyorum çerkezköy diyor ama yakın yinede
http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/69395-enduro-sampiyonasinin-son-ayagi-tekirdag.html
Savaş abi saol bu daha güzel bir açıklama oldu baya güzel olacağa benziyor inş hava güzel olurda gidip seyredelim.
Selam memleketimin güzel insanları nasılsınız bakalım![]()