[Tekirdağ - MT]

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Abi arkadaşın arabasıyla çıkacağım bugün işten saat 18:10 gibi senin büroda olurum kısmetse.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
işte bugün 2 cbf böyle güzelliklerin içinde gezdik, bulanık dereden geçtik (motor kuma saplandı derede zor çıkardım valla :pale:)

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bi daha ki gidişinde motoru kurtaramazsan üzülmem.
Ta bulanıkdere ye gittiniz de iki foto mu getirdiniz?Ben böyle mi yapıyorum?:)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
96
fotoğraf çok abi geçiş videosu var hatta söylemesi ayıp vatandaşın biri maçası yemeyince önden beni gönderdi.ben zaten yola çıktığımızdan beri bulanıkdereden nasıl geçerim diye hesapladığımdan atladım geçtim.vatandaş baya ecel teri döktü ama.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotoğraf çok abi geçiş videosu var hatta söylemesi ayıp vatandaşın biri maçası yemeyince önden beni gönderdi.ben zaten yola çıktığımızdan beri bulanıkdereden nasıl geçerim diye hesapladığımdan atladım geçtim.vatandaş baya ecel teri döktü ama.:)

Asıl bu geceki yağmurdan sonra gitseydiniz görecektiniz ne denli maça gerektirdiğini:)
Bi dahaki geçişte dere yatağını iyi inceleyin ,yağmur sonrası epey yükseliyor
motorla değil,traktörle bile geçilmez hale geliyor.
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
30
Bi daha ki gidişinde motoru kurtaramazsan üzülmem.
Ta bulanıkdere ye gittiniz de iki foto mu getirdiniz?Ben böyle mi yapıyorum?:)

ilk bakista Fotograflar o kadar birbirine uyumlu ki ben 2 fotoyu 1 adet olarak gördüm agaclarin gövdeleri asagida dallari yukarida gibi acemi bir photoshopcu bile bu kadar beceremez :bounce:

Acaba savaskayan benim gibi tek fotograf görseymis nasil sitem edecekti :queen:


 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Bi daha ki gidişinde motoru kurtaramazsan üzülmem.
Ta bulanıkdere ye gittiniz de iki foto mu getirdiniz?Ben böyle mi yapıyorum?:)

fotoğraf çok abide zaman lazım gezi yazısı yapmak için , Recep senin zamanın varsa fotoları vereyim sana bi gezi yazısı yap artık.
daha cumartesi günü gitiiğim kastro - kıyıköy gezisinin fotoları bile duruyo köprüler yıkılmış yolu bulana kadar girmediğim yol kalmadı oralardada ama ilk fırsatta atarım abi yamaha süloya inat ::sigara::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk bakista Fotograflar o kadar birbirine uyumlu ki ben 2 fotoyu 1 adet olarak gördüm agaclarin gövdeleri asagida dallari yukarida gibi acemi bir photoshopcu bile bu kadar beceremez :bounce:

Acaba savaskayan benim gibi tek fotograf görseymis nasil sitem edecekti :queen:

Ben oraları gezeli çok oldu.
Oralarda binlerce fotoğraf çektim artık karıştırmıyorum iki fotoyu:)
Bizimkiler kıyısından köşesinden yeni yeni gidiyorlar
Ama tebrik etmem gerek içlerinde enduro ateşi var.Kendilerinden ümitliyim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:49 ----------

fotoğraf çok abide zaman lazım gezi yazısı yapmak için , Recep senin zamanın varsa fotoları vereyim sana bi gezi yazısı yap artık.
daha cumartesi günü gitiiğim kastro - kıyıköy gezisinin fotoları bile duruyo köprüler yıkılmış yolu bulana kadar girmediğim yol kalmadı oralardada ama ilk fırsatta atarım abi yamaha süloya inat ::sigara::

Gündüz gezip gece sıcağı sıcağına yazacaksınız,yoksa heyecanı yansıtamazsınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst