- Katılım
- 18 Şub 2009
- Mesajlar
- 955
Bi aksilik olmassa 2 de ben getircem
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 PM ----------
10.30 geç değil mi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 PM ----------
10.30 geç değil mi
