[Tekirdağ - MT]

Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Bi aksilik olmassa 2 de ben getircem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 PM ----------

10.30 geç değil mi
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
tam anlamı ile zamanı denkleyemezsem bile bişekilini uydurup gelicem :)) TEkirdağda bulusuruz gene bulusuruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydın Tekirdağ,Mutlu bir hafta geçirmenizi dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hafta sonu XT125R ın plakası takıldı,satışı alındı, karbüratör ayarı yapıldı,şarj sorunu giderildi,
ona "mavi çekirge"diyorum
üç parça grenajı da değiştikten sonra sıfırından tek farkı kilometresi olacak.

 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
beyler yarın bizim Tesisat Orhan fıtık ameliyatı olacak...bilgilerinize...şimdiden geçmiş olsun...

Savaş abi hayırlı olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tesekkürler.Orhan'a geçmiş olsun.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yabancı madde gelmiş :cherry:

orhan arkadaşımızada geçmiş olsun, haberini istanbuldan alıyoruz.

bende bugün Özeri aradım tesadüfen o söyledi...aradım hastanede yatıyomuş sabaha ameliyata gircekmiş..bildiğiniz üzere kömür işinde zamanında çok torba taşımış...soktoru demişki motor hayatına son ver...bu ameliyat sonrası rüzgardan uzak duracan vücudunu koruyacaksın...motoruda sahibindende satılık...trakyanın rüzgarı soğuğu meşhurdur eser...sizde dikkat edin kasksız gezmeyin...boyun fıtığı olabilirsiniz...özellikle yamasülo abi sanadır bu notum...:cat:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Savaş abi motor tekrar hayırlı olsun. Bu çekirge tam Barış a göre ama bunda acemiliği atınca senin F 650 ye göz dikmiş onu alacakmış haberin ola :)

Orhan a şimdiden geçmiş olsun. Motorsuz nasıl olacak bilmiyorum valla. Allah kimseyi motorsuz bırakmasın ben dahil :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş abi motor tekrar hayırlı olsun. Bu çekirge tam Barış a göre ama bunda acemiliği atınca senin F 650 ye göz dikmiş onu alacakmış haberin ola :)

Orhan a şimdiden geçmiş olsun. Motorsuz nasıl olacak bilmiyorum valla. Allah kimseyi motorsuz bırakmasın ben dahil :)

F650Gs i torunuma motor aldığında kullanır ancak:)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Motor Barış a da sana da hayırlı olsun. Barış yakışmış üzerine maşallah!!!
Orhan a da geçmiş olsun... Başarılı bir ameliyat geçrir inşallah...
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
bende bugün Özeri aradım tesadüfen o söyledi...aradım hastanede yatıyomuş sabaha ameliyata gircekmiş..bildiğiniz üzere kömür işinde zamanında çok torba taşımış...soktoru demişki motor hayatına son ver...bu ameliyat sonrası rüzgardan uzak duracan vücudunu koruyacaksın...motoruda sahibindende satılık...trakyanın rüzgarı soğuğu meşhurdur eser...sizde dikkat edin kasksız gezmeyin...boyun fıtığı olabilirsiniz...özellikle yamasülo abi sanadır bu notum...:cat:


eheheh kutsal panda ne oldu bana katlediyon türkçemizi diyordun
sen yeni bi kelime sokmuşsun literatür e :p
ne demek oluyormuş öle dememek gerkiyormuş. herkeSin başına gelirmiş böle şeyler :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:00 ----------

savaş abi yeni motor hayırlısı olsun sana ayak uydurmak için bendemi öle bitane alsam ne :) bu arada cananında dediği gibi orhanada geçmiş olsun işallah iyi geçmiştir ameliyat
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst