[Tekirdağ - MT]

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ateş almaya mı geldin kardeş?
Bak Ankara'ya giderim uğramadan gelirim sonra:)
Savaş abi lüleburgazda değilim kütahya gibi lanet biryerdeyim şuan :)
İnşallah 1 ay sonra gelicem lüleburgaza 1 hafta kalıp ankaraya gidicem sonra :)
Herkese tekrar selamlar..

Arkadaşım seni anlamaya çalışıyorum askerlik psikolojisi içindesin şu an ama DEĞİL KÜTAHYA VATANIN HİÇ BİR TOPRAĞINA LANET DİYEMEZSİN SENİ UYARIRIMNasılki biz güneydoğunun dağında taşında gezerken lanet okumadıysak sende lanet etmemelisin bence selamlar...
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Sizinde dediğiniz gibi askerlik psikolojisi...Şu anda Türkiye'nin neresinde olursa olsun aynı durumda olacağını biliyorum ben.Daha önce okuduğumda o yazdığı kelimeye hiç dikkat etmemiştim.Çünkü onu tanıyorum,kötü bi niyetle de öyle şeyler yazacağını düşünmüyorum.Yine de onun adına özür dilerim..
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Öncelikle gösterdiğiniz hassasiyet için teşekkürler.Zaten o şu anda bize yani Kütahya halkına ve çok değerli komutanlarına emanet bu yüzden içiniz rahat olsun.En kısa zamanda ziyaretinede gitmeyi planlıyoruz.Ayrıca götürülüp getirilecek bir şeyi olur yada yardımcı olacağımız bi konu olursada buradan ulaşabilirsiniz.Allah tez zamanda hayırlısıyla kavuşturur inşallah sizleri:rendeer:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
edirneden sevgiler saygılar arkadaşlar
artık edirneli oldum
gezilere edirneyide ekliyebilirsiniz. bilginize sunulur. :)
vayyy abim gelmiş :rendeer::rendeer:
Nasılsınız trakya mt..
Hepinizi çok özledim valla..
Kütahya mtde iş yok
Trakya mt gibi sıcakkanlı biyer yok..
1 ay sonra görüşmek üzere :)
ASker abi gel artık ya bizde seni özledik:salut:
mesela pazar gidileim edirneye özer

Abi buyrun gelin ciğer ısmarlayalım :):)
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Öncelikle gösterdiğiniz hassasiyet için teşekkürler.Zaten o şu anda bize yani Kütahya halkına ve çok değerli komutanlarına emanet bu yüzden içiniz rahat olsun.En kısa zamanda ziyaretinede gitmeyi planlıyoruz.Ayrıca götürülüp getirilecek bir şeyi olur yada yardımcı olacağımız bi konu olursada buradan ulaşabilirsiniz.Allah tez zamanda hayırlısıyla kavuşturur inşallah sizleri:rendeer:

Amin inşallah çok teşekkür ederiz..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 PM ----------

vayyy abim gelmiş :rendeer::rendeer:

ASker abi gel artık ya bizde seni özledik:salut:


Abi buyrun gelin ciğer ısmarlayalım :):)


Az kaldı az 422 güncük daha sabret gelicek asker abin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
74
attraction saol kardeşim .allah herkesı kazadan beladan korusun benım tavsıyem yollarda bundan sonra daha dıkkatlı olalım ve korumasız yola cıkmayalım cunku bız ıkı tekerlek ustundeyız araba gıbı kaportamız yok kaportan kendın ınsan nerden neyın cıkacağını bılemıyo ıste bır kopek benı mahfettı ıyı kasko yoksa dırek hurdaya motor 8000-9000tl masraf varmıs motorda zaten degerı 10000-12000tl kısmet ınsallah kaskodan parayı alırsam allahın ıznıyle yenı motor alcam kısmet tabı. yarın sag cıkacaımda bellı deıl.bır kere kurtardık bıdahakıne bılemıyom?
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Amin inşallah çok teşekkür ederiz..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 PM ----------




Az kaldı az 422 güncük daha sabret gelicek asker abin :)
:) .
attraction saol kardeşim .allah herkesı kazadan beladan korusun benım tavsıyem yollarda bundan sonra daha dıkkatlı olalım ve korumasız yola cıkmayalım cunku bız ıkı tekerlek ustundeyız araba gıbı kaportamız yok kaportan kendın ınsan nerden neyın cıkacağını bılemıyo ıste bır kopek benı mahfettı ıyı kasko yoksa dırek hurdaya motor 8000-9000tl masraf varmıs motorda zaten degerı 10000-12000tl kısmet ınsallah kaskodan parayı alırsam allahın ıznıyle yenı motor alcam kısmet tabı. yarın sag cıkacaımda bellı deıl.bır kere kurtardık bıdahakıne bılemıyom?

Abi Geçmiş Olsun:salut::salut:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Günaydın ARkadaşlar.. ! xD

günaydın...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:24 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:22 AM ----------

edirneden sevgiler saygılar arkadaşlar
artık edirneli oldum
gezilere edirneyide ekliyebilirsiniz. bilginize sunulur. :)

çok sessiz gittin, bizde edirneye geldiğimizde sana haber vermeyelim bakalım hoşuna gidecekmi :cyclopsan
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Selamlar beyler...biliyorum özlemediniz...:p

attraction saol kardeşim .allah herkesı kazadan beladan korusun benım tavsıyem yollarda bundan sonra daha dıkkatlı olalım ve korumasız yola cıkmayalım cunku bız ıkı tekerlek ustundeyız araba gıbı kaportamız yok kaportan kendın ınsan nerden neyın cıkacağını bılemıyo ıste bır kopek benı mahfettı ıyı kasko yoksa dırek hurdaya motor 8000-9000tl masraf varmıs motorda zaten degerı 10000-12000tl kısmet ınsallah kaskodan parayı alırsam allahın ıznıyle yenı motor alcam kısmet tabı. yarın sag cıkacaımda bellı deıl.bır kere kurtardık bıdahakıne bılemıyom?

Sunaycım ben o motorun ilanını bulamadım yav...senide aramadım...sonucta motörün sahibi arkadaşım onada ulaşıcam merak etme...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sülo, Özer,Erdinç,Orhan,Caner22,Canan,ömersirin,yamahasülo ve ismini sayamadıgım on yuzmilyon Tekirdağ MT ci ve saymak istemedigim cakma Tekirda MT ci Epinizi Özledim Be:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu Tekirdağ MT nin yolunu bilmezdin...en kral Tekirdağ Mt li oldun...maşallah...:bounce:
Tekirdağ Mt son dönemde sayemde ayaklandı belli bir noktaya geldi...özellikle gurur duyarım bu konuda...ha deyinki yok öyle birşey...eyvallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst