[Tekirdağ - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bayramın 3. günü yani bu gün gezimiz vardı lüleburgazclup.org ile çok güzel bir gezi oldu benim fotoğraf makinam olmadığı için olsada eklemeyi bilmiyom:) görmek isteyenler dereköy gezimizi görebilir

Konu açmamışsın,fotoğraf çekmemişsin,eklememişsin,aksam rüyasına yattım ama yine göremedim:)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
arkadaşlar orhan şu dakikalar itibari ile evine gelmek üzeredir sanıyorum henüz bir bilgi alamadım arıyorum açmıyor sanırım motorda hala.. Saat.15.30 civarlarında aliağadaydı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar orhan şu dakikalar itibari ile evine gelmek üzeredir sanıyorum henüz bir bilgi alamadım arıyorum açmıyor sanırım motorda hala.. Saat.15.30 civarlarında aliağadaydı.

BU yorgunlukla 2 gün uyanamaz:)
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen beğendinmi onu söyle abi:)

gezi güzel olmuş,birbirini uzun süredir tanıyan,daha önce birlikte bir çok geziye giden bir grup elbette güzel geziler yapar.Sen ne yap ne et bir sonraki geziye yengemi de götür.Motora binmezse otobüsle götür:)
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
Sunay abi cok geçmiş olsun yaaaaa yeni gördüm.Hatılarsan bizim evin önünde konuşmuştuk çizikler vardı nazarlık olsun demiştik :salut:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
edirneden sevgiler saygılar arkadaşlar
artık edirneli oldum
gezilere edirneyide ekliyebilirsiniz. bilginize sunulur. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugun büyük gün
ömersirin kişisi prangasına kavuşuyor,
artık aklına estiği zaman Savaş Abi'sine takılamayacak,
artık iki tekmil arası 5 dakika:)
Saat 14.45 de Taksim Evlendirme Dairesi'nde.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Nasılsınız trakya mt..
Hepinizi çok özledim valla..
Kütahya mtde iş yok
Trakya mt gibi sıcakkanlı biyer yok..
1 ay sonra görüşmek üzere :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst