[Tekirdağ - MT]

Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Emrahın usta birliği ankaraya çıktı.Karargah destekmiş araştır biraz internetten dedi.Baktım pek bişey bulamadım.Genelde disiplininden bahsediliyo.Bilgisi olan var mı acaba :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
halil sen neyle gelcen massey fergusonlamı:)

Süleyman abi.. Lütfen Ya.:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:00 AM ----------

Emrahın usta birliği ankaraya çıktı.Karargah destekmiş araştır biraz internetten dedi.Baktım pek bişey bulamadım.Genelde disiplininden bahsediliyo.Bilgisi olan var mı acaba :)

Haydi Hayırlısı Olsun .. :)) Ankara İyidir İyidir :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Nereye çekilmişim,ben buradayım.



dost bildiklerimiz bile öpüyorsa o ruhu napalım biz......nokta



yahu halen onlaynsın yuh be abi...yarına akmıcanmı alemlere...sen var ya çoluğu çocuğu yingeyi yollayıp bi fırıldak çeviriyon çaktım ben olayı...:queen:

inşallah okur bunları....sonra pmde metecim yengen okuyabilir diye ayak yaparsın...:p

Yarında mekanı ayarlıcaz...

eyvahh...özer mekan ayarlıyor...:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu halen onlaynsın yuh be abi...yarına akmıcanmı alemlere...sen var ya çoluğu çocuğu yingeyi yollayıp bi fırıldak çeviriyon çaktım ben olayı...:queen:

eyvahh...özer mekan ayarlıyor...:queen:

03.00 de yattım,
06.00 da kalktım.
06.30 da marşa bastım.
gezdim,gezdim,gezdim,toza dumana bulandım
21.30 da geldim.
bizim aleminiz,alemden anladığımız bu şimdilerde.

bi de alem (...otosansür)olmasa. :)
alem kendini bilir.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
arkadaşlar bugün akşam üstü tekirdağ dönüşü telefonumu düşürdüm telefonum kapalı suanda. sim kartta, numaralarda hepsi gitti
Yarın hattı çıkartırım yeni bir telefonda alırım en kısa dönemde..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bugün akşam üstü tekirdağ dönüşü telefonumu düşürdüm telefonum kapalı suanda. sim kartta, numaralarda hepsi gitti
Yarın hattı çıkartırım yeni bir telefonda alırım en kısa dönemde..
Geçmiş olsun özer
biz denize çıkarken ilk önce şunu öğrendik
sağlamca bağlı olmayan her şey denizindir
Maalesef motorda da sıkı ve sağlam olmayan her şey yolun oluyor.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
03.00 de yattım,
06.00 da kalktım.
06.30 da marşa bastım.
gezdim,gezdim,gezdim,toza dumana bulandım
21.30 da geldim.
bizim aleminiz,alemden anladığımız bu şimdilerde.

bi de alem (...otosansür)olmasa. :)
alem kendini bilir.

yoruldun tabi...açamadın topac...:piçinde dert olur şimdi...:p
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
Emrahın usta birliği ankaraya çıktı.Karargah destekmiş araştır biraz internetten dedi.Baktım pek bişey bulamadım.Genelde disiplininden bahsediliyo.Bilgisi olan var mı acaba :)

ehehhee kardeşim benim şimdi sabahtan akşam kadar selam vermekten
kolu kopacak :)
hepsi rütbelidir şimdi oradakilerin :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:47 AM ----------

arkadaşlar bugün akşam üstü tekirdağ dönüşü telefonumu düşürdüm telefonum kapalı suanda. sim kartta, numaralarda hepsi gitti
Yarın hattı çıkartırım yeni bir telefonda alırım en kısa dönemde..

geçmiş olsun özer üzüldüm şimdi gitti telefon ve numaralar desene
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
arkadaşlar topici açmak için onaylıyorum ama topic onaylanmıyor anlamış değilim..
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
s.a. arkadaşlar abilerim nasılsınız bayadır girmiyorum siteye bugun sulayman abim geldi bi yemek varmış galiba hayarlayında görüşelim
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
arkadaşlar topici açmak için onaylıyorum ama topic onaylanmıyor anlamış değilim..

bu aralar iftar olayı fazla var sanırım sitede sıraya koymuşlardır belki :p
arkadaşlar slm hepinize bu arada herkeze günaydın bol kazançlar dilerim.
şöle bir şey duyurayım beklediğim edirneye taşınma işi bu pazar gerçekleşecek
bir kısım eşyayı bu pazar geri kalanı ise arife günü edirneye götüreceğim
bu sebebten dolayı iftar yemeğine belki o an orada olamam ama yetişmeye çalışıcam emin olabilirsiniz en azından yemekten sonra çaylarınız yudumlarken yetişirim diye düşünüyorum
belkide kim bilir işim erken biter ve sizden önce gelirim ( ismi bilinmeyen yere :p )
Özerim nerede olacak bu iftar yemeği :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst