- Katılım
- 24 Nis 2008
- Mesajlar
- 693
halil sen neyle gelcen massey fergusonlamı
halil sen neyle gelcen massey fergusonlamı![]()
halil sen neyle gelcen massey fergusonlamı![]()
Emrahın usta birliği ankaraya çıktı.Karargah destekmiş araştır biraz internetten dedi.Baktım pek bişey bulamadım.Genelde disiplininden bahsediliyo.Bilgisi olan var mı acaba![]()
Nereye çekilmişim,ben buradayım.
dost bildiklerimiz bile öpüyorsa o ruhu napalım biz......nokta
Yarında mekanı ayarlıcaz...
Len komşu yatmadınmı sen daha.:cyclopsan:mrgreen:
Len komşu yatmadınmı sen daha.:cyclopsan:mrgreen:
sen ne arıyosun bizim topicte![]()
yahu halen onlaynsın yuh be abi...yarına akmıcanmı alemlere...sen var ya çoluğu çocuğu yingeyi yollayıp bi fırıldak çeviriyon çaktım ben olayı...:queen:
eyvahh...özer mekan ayarlıyor...:queen:
Geçmiş olsun özerarkadaşlar bugün akşam üstü tekirdağ dönüşü telefonumu düşürdüm telefonum kapalı suanda. sim kartta, numaralarda hepsi gitti
Yarın hattı çıkartırım yeni bir telefonda alırım en kısa dönemde..
03.00 de yattım,
06.00 da kalktım.
06.30 da marşa bastım.
gezdim,gezdim,gezdim,toza dumana bulandım
21.30 da geldim.
bizim aleminiz,alemden anladığımız bu şimdilerde.
bi de alem (...otosansür)olmasa.
alem kendini bilir.
Emrahın usta birliği ankaraya çıktı.Karargah destekmiş araştır biraz internetten dedi.Baktım pek bişey bulamadım.Genelde disiplininden bahsediliyo.Bilgisi olan var mı acaba![]()
arkadaşlar bugün akşam üstü tekirdağ dönüşü telefonumu düşürdüm telefonum kapalı suanda. sim kartta, numaralarda hepsi gitti
Yarın hattı çıkartırım yeni bir telefonda alırım en kısa dönemde..
arkadaşlar topici açmak için onaylıyorum ama topic onaylanmıyor anlamış değilim..