Napalım abi biz başa çıkamıyoruz onlar ilgilensin biraz emrahla![]()
Napalım abi biz başa çıkamıyoruz onlar ilgilensin biraz emrahla![]()
yingee elbet izine geldiğinde emrah okuyacak bu sayfaları
bakalım ozaman nasıl başa çıkacaksın![]()
inşallah abi...:rendeer:
en son tat-2 de girdik iftara ekibimi toplamıştım yine oralara...:wiinkk:yıl kaçtı hatırlayamadım..faruk bekardı o zamanlar...:queen:
tamamdır millet bana uyar iftar olayı yeterki gönüller bir olsun
deniz arkadaşım nerelerdesin özlettin kendindini
faruk a da haber versene sen oda gelsin bayadır onuda göremedikk :wiinkk:
ABİ SEN BUNADIN GALİBAYIL 2008 SEN EKİBİNİ TOPLAYIP İFTARA GELDİN VE FARUK EVLİ BİRDE ÇOCUK BABASIYDI :queen:YOkkkkk YOK SEN İHtiyarLADIN ArtIK ......
:






slm millet
nasıl gidiyor bakalımm herkeSe hayırlı cumalar
slm millet
nasıl gidiyor bakalımm herkeSe hayırlı cumalar
gelişmeler var...tebrik ve takdir ediyorum...:rendeer:![]()
nasıl anlamış ama kutsal panda olayı![]()
Arkadaş Bir İFtar yapalım dedik Hemende ÇEkildiniz. Yazılarım Savaş Abim VE Süleymana dır))
Arkadaş Bir İFtar yapalım dedik Hemende ÇEkildiniz. Yazılarım Savaş Abim VE Süleymana dır))
abi kimse yazmıyor yahu...ale
andayken maymun olduk yine tık yok...
ruhunu kaybetmiş Tekirdağ Mt...ale:
ruhunu öptüklerim...:queen:
Nereye çekilmişim,ben buradayım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:45 PM ----------
dost bildiklerimiz bile öpüyorsa o ruhu napalım biz......nokta
Haftaya Pazar Günü İftar Yemeği Yapma Nİyetindeyiz Abi, Yarında mekanı ayarlıcaz...