[Tekirdağ - MT]

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
amin...özledim valla ..ama ben oruc tutmuyorum...sizleri görmek için nasip olursa gelirim...:rendeer:
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164

Napalım abi biz başa çıkamıyoruz onlar ilgilensin biraz emrahla :p
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
inşallah abi...:rendeer:


en son tat-2 de girdik iftara ekibimi toplamıştım yine oralara...:wiinkk:yıl kaçtı hatırlayamadım..faruk bekardı o zamanlar...:queen:

ABİ SEN BUNADIN GALİBA :)YIL 2008 SEN EKİBİNİ TOPLAYIP İFTARA GELDİN VE FARUK EVLİ BİRDE ÇOCUK BABASIYDI :queen:YOkkkkk YOK SEN İHtiyarLADIN ArtIK ......

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:01 PM ----------

tamamdır millet bana uyar iftar olayı yeterki gönüller bir olsun :)
deniz arkadaşım nerelerdesin özlettin kendindini
faruk a da haber versene sen oda gelsin bayadır onuda göremedikk :wiinkk:


DOSTUMM KAMBERSİZ DÜĞÜNMÜ OLUR FARUKTA BENDE ORADA OLUCAZ BİZLERDE ÖZLEDİK SİZLERİN HOŞ SOHPEDİNİ.............:cat::cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ABİ SEN BUNADIN GALİBA :)YIL 2008 SEN EKİBİNİ TOPLAYIP İFTARA GELDİN VE FARUK EVLİ BİRDE ÇOCUK BABASIYDI :queen:YOkkkkk YOK SEN İHtiyarLADIN ArtIK ......
:


hadi ya...:p bana çok uzun geldi valla...:)ben Farukla tanıştığımda gs 500 vardı...karıştı hatlar...07 mayısmış...:pzayıfmışım o zamanlar...:cherry:



bystar savaş abi sülüman falan daha sitede yokmuşsunuz alayınız dünkü çömezler...:cherry:









 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Arkadaş Bir İFtar yapalım dedik Hemende ÇEkildiniz. Yazılarım Savaş Abim VE Süleymana dır :)))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaş Bir İFtar yapalım dedik Hemende ÇEkildiniz. Yazılarım Savaş Abim VE Süleymana dır :)))

Nereye çekilmişim,ben buradayım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:45 PM ----------

abi kimse yazmıyor yahu...:pale:pandayken maymun olduk yine tık yok...:p


ruhunu kaybetmiş Tekirdağ Mt...:pale:


ruhunu öptüklerim...:queen:

dost bildiklerimiz bile öpüyorsa o ruhu napalım biz......nokta
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Nereye çekilmişim,ben buradayım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:45 PM ----------



dost bildiklerimiz bile öpüyorsa o ruhu napalım biz......nokta

Haftaya Pazar Günü İftar Yemeği Yapma Nİyetindeyiz Abi, Yarında mekanı ayarlıcaz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst