[Tekirdağ - MT]

Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
ERMAN arkadaşımıza bi kere daha geçmiş olsun diyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 AM ----------

sunay arkadaşımız yazıyı büyük yazamadığından ben yazıyorum yazıyı arkadaşlar bu hafta cumartesı(27.06.2009) gecesı kumbağ akıcaz eylence mekanlarına gelmek ısteyenlere kıpımız acık . Buluşma noktası tekirdağ rıhtımında saat 23:00 oradan toplaşıp kumbağ gaz.not:kumbağda tanıdıgı olan varsa rezervasyon yapabilir eylence mekanlarından birine

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 AM ----------

siteye biraz hareket getirelim akşam akşam yahu sunay bi yazıyı yazamadınya helal sana :p, kayıp aranıyor slyscorp, willy, 3r3n isimli arkadaşlar kayıptır gören ve duyanlar tekirdağ mt ye yazsın lütfen nerde ya bu adamlar kayboldular böyle.:silent:
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
ilhan hoşgeldin kardeşim bu akşam gitsek eğlenceye olmazmı benim pazar günü istanbula yolcu götürecem otobüsümle
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan sende gel buyur kardeşim

benim istirahat bitti reis...akşama mesai başlar maluk havyar parası...:wiinkk:

bende Çarşamba günü Gölcüğe bizim site üyemiz deli_maviyi ziyarete gittim...manzara kazanın 1 ay sonrası bile fenaydı...kaza izleri etki bırakacak şekilde...


mete_han;Muratın selamını getirdim durumlar pek iç açıcı değil...sol dizi çarpma anında betonla temas edip parçalandığı için halen dümdüz alçıda ve doktoru yapay bir diz kapağı konusunda çözüm sunamadığından bahsetti...yengede Ankarada imiş hafıza ile ilgili sorunlar nedeniyle...arkadaşlar lütfen dizlik takın ...çok etkileniyor insan...yani moral vermeye gittik ama bizde fena olduk desem yeridir...zayıflamış falan çocuk...ağır ameliyatlar sol el parmaklar kırık...kalça kemiğinde kırık...küfür edicem şmdii böyle düzene gece vakti... [IMG' Alıntı:
http://img208.imageshack.us/img208/1291/sany1157.jpg[/IMG][/URL]

sany1158.jpg
[/URL]
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
çok geçmiş olsun kardeşime metehan bizde biliyoruz tehlikeli olduğunu ama vazgeçemiyoruz sigara tiryakileri sigaranın sağlığa zrarı olduğunu bilmiyomu onlarda içiyo
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Tekirdağ'da domuz gribi şüphesi...

481420090516090822199.jpg


Avustralyalı bir turist, domuz gribi şüphesiyle Tekirdağ Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

alıntı

tekirdağ mt kollayın kendinizi arkadaşlar
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
ERMAN arkadaşımıza bi kere daha geçmiş olsun diyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 AM ----------

sunay arkadaşımız yazıyı büyük yazamadığından ben yazıyorum yazıyı arkadaşlar bu hafta cumartesı(27.06.2009) gecesı kumbağ akıcaz eylence mekanlarına gelmek ısteyenlere kıpımız acık . Buluşma noktası tekirdağ rıhtımında saat 23:00 oradan toplaşıp kumbağ gaz.not:kumbağda tanıdıgı olan varsa rezervasyon yapabilir eylence mekanlarından birine

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 AM ----------

siteye biraz hareket getirelim akşam akşam yahu sunay bi yazıyı yazamadınya helal sana :p, kayıp aranıyor slyscorp, willy, 3r3n isimli arkadaşlar kayıptır gören ve duyanlar tekirdağ mt ye yazsın lütfen nerde ya bu adamlar kayboldular böyle.:silent:

KUMBAĞ YOLCUSU KALMASIN..................:cherry::cat:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Tekirdağ'da domuz gribi şüphesi...

481420090516090822199.jpg


Avustralyalı bir turist, domuz gribi şüphesiyle Tekirdağ Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

alıntı

tekirdağ mt kollayın kendinizi arkadaşlar

valla abi şaşırttın beni :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:10 PM ----------

KUMBAĞ YOLCUSU KALMASIN..................:cherry::cat:

Gitçen mi ? Harbici.. Motoru Çıkarttın mı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:10 PM ----------


burası neresi be ilhanım çok merak ettim .. NE denize girilir burda ya :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
valla abi şaşırttın beni :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:10 PM ----------



Gitçen mi ? Harbici.. Motoru Çıkarttın mı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:10 PM ----------



burası neresi be ilhanım çok merak ettim .. NE denize girilir burda ya :)

GİDİCEM TABİ BİKAÇKEREDE HAYATIMIZDA ARTÇI OLALIM DİMİ AMA :cherry:

Hafta sonu araya girdiği için motoru çıkartamadım pazartesi çıkartıyorum işlemler tamam muhane sigorta Ceza Yerli PLAKA :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst