Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 23 Tem 2007
- Mesajlar
- 5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sessiz kalmış burası arkadaşlar, nerelerdesiniz??
ben buradayım
Sessiz kalmış burası arkadaşlar, nerelerdesiniz??
I'm here![]()
Bu Bora marangoz olan Bora yanlış anlama olmasın
bende iyi kalas yontarım :queen:
sen yanmışın be,200 tl gibi bişey gelmesi lazım,neredeyse sınırın %50 üstünde geçmişin.
o kadar da muhabbetini yapmıştık![]()
Bizim Bora Akvaryum dolabı ve kapağını yapamayanr: Bora olacak değil mi Süleyman?
ben buradayım
Bizim Bora Akvaryum dolabı ve kapağını yapamayanr: Bora olacak değil mi Süleyman?
yok korkmayın o kadar gelmez ben 73 ile radara girdim barbarosta 128 tl ceza geldi hemen ödedim 99 tl aldılar