[Tekirdağ - MT]

Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bizim Bora Akvaryum dolabı ve kapağını yapamayan:pr: Bora olacak değil mi Süleyman?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ben şu an itibarı ile akvaryum içinde hava besliyorum :) Akvaryumum daha hazırlanamadı boş boş duruyor.

Daha önceden ise malawi besledim ürettim.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
74
bende fabrikada akvaryum kurdum ilk önce birkaç çeşit cichlid koydum aralarından midas sen kocaman ol alayını öldür :)
sonra vazgeçtim tropik yaptım paso yavruluyolar şimdi arkadaşlara dağıtmaya başladım moliler baya verimli çalışıyo :)
cichlid yaptınmı tek tür yapmak zalım yada dev akvaryum herkeze yer kalacak :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Süleyman abi benim iceilerde bayağı verimli çalışmaya başladılar
3 dişi 1 erkek olunca her ay birisi yavruluyor..
Tek sorun kaldı bu kadar yavruyu ne yapıcam :)
İsteyen olursa veririm arkadaşlar..
Bir posta özere yolladım zaten 2. postayıda ona vericem..
Ama sarı prenseslerde hala tık yok ona üzülüyorum..
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Abi banada gönder bi ara bizim balıklar 4 tane kaldı yavrulama huyları hiç yok :D cinsi bozuk hayvanların her ay bi tanesi su üstüne çıkıyoo.Yemden midir?Havasındanmıdır ?Suyundan mıdır bilmiyorum
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Balıkları DEğiş tokuş yapalım bari.. Yavrulardan fire Verdim biraz.. iceman cinsleri.. FAruk ne diyorsun bu konuya sobe sanada:p

Bu arada Süleyman.. NEden Ölüyor Yavrularım abi :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst