- Katılım
- 18 Şub 2009
- Mesajlar
- 955
ERMAN arkadaşımıza bi kere daha geçmiş olsun diyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 AM ----------
sunay arkadaşımız yazıyı büyük yazamadığından ben yazıyorum yazıyı arkadaşlar bu hafta cumartesı(27.06.2009) gecesı kumbağ akıcaz eylence mekanlarına gelmek ısteyenlere kıpımız acık . Buluşma noktası tekirdağ rıhtımında saat 23:00 oradan toplaşıp kumbağ gaz.not:kumbağda tanıdıgı olan varsa rezervasyon yapabilir eylence mekanlarından birine
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 AM ----------
siteye biraz hareket getirelim akşam akşam yahu sunay bi yazıyı yazamadınya helal sana
, kayıp aranıyor slyscorp, willy, 3r3n isimli arkadaşlar kayıptır gören ve duyanlar tekirdağ mt ye yazsın lütfen nerde ya bu adamlar kayboldular böyle.:silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 AM ----------
sunay arkadaşımız yazıyı büyük yazamadığından ben yazıyorum yazıyı arkadaşlar bu hafta cumartesı(27.06.2009) gecesı kumbağ akıcaz eylence mekanlarına gelmek ısteyenlere kıpımız acık . Buluşma noktası tekirdağ rıhtımında saat 23:00 oradan toplaşıp kumbağ gaz.not:kumbağda tanıdıgı olan varsa rezervasyon yapabilir eylence mekanlarından birine
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 AM ----------
siteye biraz hareket getirelim akşam akşam yahu sunay bi yazıyı yazamadınya helal sana
