[Tekirdağ - MT]

Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
Merhabalar ben Edirne'liyim fakat bizim topic uyuyor :) yakın zamanda Tekirdağ'a gelmeyi istiyorum.Kısmet inş. gelebilirim.Tam olarak kaç km sizler çok geliyorsunuz buralara :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar ben Edirne'liyim fakat bizim topic uyuyor :) yakın zamanda Tekirdağ'a gelmeyi istiyorum.Kısmet inş. gelebilirim.Tam olarak kaç km sizler çok geliyorsunuz buralara :D

iller arası mesafe cedveline bakabilirsin
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
www.maps24.com

buradan da rota kilometre ve ortalama gidiş süratine göre varış süresini kabaca hesaplattırabilirsiniz :)

Bu arada geçen haftasonu yalan oldu, gidecez diye gittik istanbula motoru bakıma soktuk bilmemne yaptık bi toparlanamadınız :)

Bu haftasonu istanbul gezisi yapın kesin ben gelirim ama geri dönmem :p

Bizim hanımın babalarının evini badana yapacaz, ihale bana kaldı :D
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
Site çok işime yaradı sağol bu hafta sonundaki rotayıda belirledim ilk hedef erikli :queen:
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
sevgili tekirdağlı hemşerilerim , ERMAN kim ?
meraktayım tanıyan varmı
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
www.maps24.com

buradan da rota kilometre ve ortalama gidiş süratine göre varış süresini kabaca hesaplattırabilirsiniz :)

Bu arada geçen haftasonu yalan oldu, gidecez diye gittik istanbula motoru bakıma soktuk bilmemne yaptık bi toparlanamadınız :)

Bu haftasonu istanbul gezisi yapın kesin ben gelirim ama geri dönmem :p

Bizim hanımın babalarının evini badana yapacaz, ihale bana kaldı :D

map24 kafasına göre takılıyor
İstersen bir dene,Çorlu-Ayvalık arasında ne kadar kestirme yol varsa hepsini dikkate alıyor ve ona göre hesap yapıyor,navigasyon haritalarında olması gereken kolay rota seçeneği yok.
Geçen hafta için kimseye özel bir taahhüdümüz yoktu,uymadı toplanamadık
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Tüm İslam aleminin ve Tekirdağlı kardeşlerimin Regaip kandilini kutlar Hayırlara vesile olmasını Yüce yaratandan dilerim. :rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
sevgili tekirdağlı hemşerilerim , ERMAN kim ?
meraktayım tanıyan varmı

Levent Abi Benim Yaptıgım Hıdrellez GEzisinde VArdı Gri YBR 125. Hatta Bizim Facebook Trakya motosikletçileri Grubumuzdada var..

4473_1067404373554_1479391641_30130207_2919024_n.jpg


4473_1067406173599_1479391641_30130212_5257248_n.jpg


Kazayı Duymuşsundur Sanıyorum ... Dizliklerini Kız arkadaşına vermiş; Vermiş Olmasa idi bu kötü durumda basına gelmeyecekti ama ALLAH'ın Taktiri.. Şuan Durumu İyi DÜn Dolaşmaya gitmiştik kendisini..
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
74
[sıze="6"]arkadaşlar bu hafta cumartesı(27.06.2009) gecesı kumbağ akıcaz eylence mekanlarına gelmek ısteyenlere kıpımız acık . Buluşma noktası tekirdağ rıhtımında saat 23:00 oradan toplaşıp kumbağ gaz.not:kumbağda tanıdıgı olan varsa rezervasyon yapabilir eylence mekanlarından birine.[/sıze]
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
[sıze="6"]arkadaşlar bu hafta cumartesı(27.06.2009) gecesı kumbağ akıcaz eylence mekanlarına gelmek ısteyenlere kıpımız acık . Buluşma noktası tekirdağ rıhtımında saat 23:00 oradan toplaşıp kumbağ gaz.not:kumbağda tanıdıgı olan varsa rezervasyon yapabilir eylence mekanlarından birine.[/sıze]
organizatör kim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:23 AM ----------

faruk ve orhan kankalar iyi süpriz yaptınız bu arada her zaman beklerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst