- Katılım
- 13 Tem 2008
- Mesajlar
- 161
Merhabalar ben Edirne'liyim fakat bizim topic uyuyor
yakın zamanda Tekirdağ'a gelmeyi istiyorum.Kısmet inş. gelebilirim.Tam olarak kaç km sizler çok geliyorsunuz buralara 
Merhabalar ben Edirne'liyim fakat bizim topic uyuyoryakın zamanda Tekirdağ'a gelmeyi istiyorum.Kısmet inş. gelebilirim.Tam olarak kaç km sizler çok geliyorsunuz buralara
![]()
www.maps24.com
buradan da rota kilometre ve ortalama gidiş süratine göre varış süresini kabaca hesaplattırabilirsiniz
Bu arada geçen haftasonu yalan oldu, gidecez diye gittik istanbula motoru bakıma soktuk bilmemne yaptık bi toparlanamadınız
Bu haftasonu istanbul gezisi yapın kesin ben gelirim ama geri dönmem
Bizim hanımın babalarının evini badana yapacaz, ihale bana kaldı![]()
sevgili tekirdağlı hemşerilerim , ERMAN kim ?
meraktayım tanıyan varmı
sevgili tekirdağlı hemşerilerim , ERMAN kim ?
meraktayım tanıyan varmı
organizatör kim.[sıze="6"]arkadaşlar bu hafta cumartesı(27.06.2009) gecesı kumbağ akıcaz eylence mekanlarına gelmek ısteyenlere kıpımız acık . Buluşma noktası tekirdağ rıhtımında saat 23:00 oradan toplaşıp kumbağ gaz.not:kumbağda tanıdıgı olan varsa rezervasyon yapabilir eylence mekanlarından birine.[/sıze]