[Tekirdağ - MT]

Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
slm arkadaşlar hoşgeldiniz iyş.gezilerde tanışırız pazar günü istbulda fuara gittik süper di 2 tane kask aldık yukiii (sitedeki adı) ve ben gdr daha sonra resim atarım süperdi gerçekten eminönü falan motorlar harikaydı
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
tanışmayı bende çok isterim,bende çok niyetlendim fuara ama kısmet olmadı inş gezilerde tanışırız bende tekirdaglıyım gebzede oturuyorum görüşmek dilegiyle..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
birkaç senedir işler dolayısıyla gezilere katılamadım ama bu sene elimden geldigince kaçırmamak istiyorum,geçen sene iki kez tekirdagına gittik biraderle bütün gezimiz bundan ibaret :cherry:
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
vallah ben geçen yaz motor yeniydi ee ilk motor sevda var 5 ayda 12 küsür kmh.yaptım sattım şimdi yok ama yenisine sağlık yaza kadar almam lazım bi motor yoksa arkçı olcam
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
inş kafana göre bir makina bulursun ybr de fena degildir hani ama imkan varsa yükseltmek lazım tabi :queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
ybr güzel motor benimde niyetim var ama alırsam sıfırını alıcam ikinci el kovalamaktan bıktım artık,satmadan haberim olsaydı keşke 59 plakada yakışırdı hani :cat: babamda hastalık hep tekirdagından alıyor arabasını artık bizim etiket oldu 59 plaka gören tanıyor ..:cherry:
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
kocaelide benim küçüklüğüm geçti ya değirmendere sahil kenarı süper oraları halamlar orda oturuyo hep ordaydım depremden sonra 1 kere gittim korktum bi dha gimedim kısmet olmadı halamlar burayı taşındı falan neyse iyş.bi ybr alırsın ben memnundumda annem evlenince sat artık dedi kıramadım ama şimdi araba alıcakmış öyle diyo kısmer gönül ister fazer ama bilmiyom
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Arkadaşlar Merhaba,
Ben Çorlu dan Canan. Siteye de yeni üye oldum, motorumu da yeni aldım. Ama hala Istanbul da. Kısmetse bu ay getireceğim...
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
canan hoşgeldin öncelikle
gelmek isterim aslında ama perşembe izinliiyim sizde pazar gidersiniz bende çalışıyorum kısmet abi söz veremem ama gelmiş kadar oldum sağ olun abi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst