- Katılım
- 14 Tem 2006
- Mesajlar
- 516
slm arkadaşlar hoşgeldiniz iyş.gezilerde tanışırız pazar günü istbulda fuara gittik süper di 2 tane kask aldık yukiii (sitedeki adı) ve ben gdr daha sonra resim atarım süperdi gerçekten eminönü falan motorlar harikaydı
