- Katılım
- 16 Ocak 2006
- Mesajlar
- 388
arkadaşlar motoru en sonunda aldım en yakın zaman da görüşmek üzere ben çerkezden erdem
Aramıza hoşgeldin..Sanırım CBF 250 aldın..eğer aldıysan çok hoş motosiklet almışsın..allah kaza bela vermesin... güle güle kullan :rendeer:
BY_STAR msn adresini ekledim... ben bi arkadasımla gitcektim..oda pazar gunu izinli..gerçi yine msnden konusuruz ya..hallederiz...faruk sen neden gelemicen ya:silent: