[Tekirdağ - MT]

Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
arkadaşlar motoru en sonunda aldım en yakın zaman da görüşmek üzere ben çerkezden erdem

Aramıza hoşgeldin..Sanırım CBF 250 aldın..eğer aldıysan çok hoş motosiklet almışsın..allah kaza bela vermesin... güle güle kullan :rendeer:

BY_STAR msn adresini ekledim... ben bi arkadasımla gitcektim..oda pazar gunu izinli..gerçi yine msnden konusuruz ya..hallederiz...faruk sen neden gelemicen ya:silent:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
özer nabusun ya..aldın mı kendine fuardan bişeyler...ben konu açmıstım ya bu DT125 kullanma klavuzu hesabı..sizin ordakı DT nasıl merak ettim..bi pazar atlayıp gelelim sizin oraya takılırız biraz...
bu arada faruk sen nabusun ya hiç sesin cıkmıyo ???
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
özer nabusun ya..aldın mı kendine fuardan bişeyler...ben konu açmıstım ya bu DT125 kullanma klavuzu hesabı..sizin ordakı DT nasıl merak ettim..bi pazar atlayıp gelelim sizin oraya takılırız biraz...
bu arada faruk sen nabusun ya hiç sesin cıkmıyo ???

:queen: iyilik Kankamm Senden naber ? Tabi Gel ya... Gerçi Pazar günleri Ben tekirdağda oluyorum ama neyse.. 15.30 a kadar falan.. Fakültedeyim.. abi bizim burdaki dt Çok Harika DTR Hatta...DTR 125.. Exup(turbo) Lı. :bounce:
Fuar konusuna Gelince Fuardan mont Aldım Deri Mont Full Koruma.. Mezzano.. Harika bişi .Birde Sosis Canta Aldım motora. Abi hava güzel olursa ben motorla gelcem oraya bu hafta .

FARUK KARA KAYIP :salut:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
burdayım motorum olmadığı için pek sesim çıkmıyor elim kolum bağlı işten eve evden işe.gittiniz dimi fuara gidin gezin bakalım:pr: :pr: :salut:
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
74
merhaba arkadaşlar ..
nabünüz iyimisiniz ..
trakyadan bende .. motor yok bende şimdilik sadece karşıdan bakıyorum ..
umarım tanışırız .. zamanla ..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
burdayım motorum olmadığı için pek sesim çıkmıyor elim kolum bağlı işten eve evden işe.gittiniz dimi fuara gidin gezin bakalım:pr: :pr: :salut:

gittik gezdik.. fuar harikaydı .. zor da olsa huseyinle bulustuk Güç Bela :D :queen: amma kalabaydı hea .)) bu arada Block merhaba dostum sanada...
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
block ve faruk59 ettiğiniz lafa bak şimdi..motorumuz yok uzaktan bakıyoz..ee ben napiim bende motor var mı...özer hafta sonu sen burdaysan gel hem faruk falanda gelir hepberaber takılırız..hatta block arkadaşta gelebilirse gelsin..muhabbet olur :cat:
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
74
block ve faruk59 ettiğiniz lafa bak şimdi..motorumuz yok uzaktan bakıyoz..ee ben napiim bende motor var mı...özer hafta sonu sen burdaysan gel hem faruk falanda gelir hepberaber takılırız..hatta block arkadaşta gelebilirse gelsin..muhabbet olur :cat:



hoş bulduk arkadaşlar saolun ...
canavar kardeş saol davetin için.. kısmet olursa zamanla tanışırız ..
bu arada ben çorludan adım semih ..
memnun oldum arkadaşlar ..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
hoş bulduk arkadaşlar saolun ...
canavar kardeş saol davetin için.. kısmet olursa zamanla tanışırız ..
bu arada ben çorludan adım semih ..
memnun oldum arkadaşlar ..

Semih Ne Marka Motor Aldın Dostum bu arada.. Arkadaşlar Buraya girip çıkmaya Baslayın ... ARtık... nisanın İkinci Haftası Edirneye gitmeyi düşünüyoruz.. Güzel Olacak İnşallah.
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
74
Semih Ne Marka Motor Aldın Dostum bu arada.. Arkadaşlar Buraya girip çıkmaya Baslayın ... ARtık... nisanın İkinci Haftası Edirneye gitmeyi düşünüyoruz.. Güzel Olacak İnşallah.



Ya ben alamadım daha arıyorum uygun bir şeyler ..
bi kaç baktım öyle kafama göre ama .. hayırlısı ...
başlangıç olacak benim için zaten ..
daha yeniyim yani ..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ya ben alamadım daha arıyorum uygun bir şeyler ..
bi kaç baktım öyle kafama göre ama .. hayırlısı ...
başlangıç olacak benim için zaten ..
daha yeniyim yani ..

Bende lüleburgazdan emrah arkadaşım buralara gelirsen bizde tanışmak isteriz seninle..
Bu arada motor olarak ne düşünüyorsun?
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Ya ben alamadım daha arıyorum uygun bir şeyler ..
bi kaç baktım öyle kafama göre ama .. hayırlısı ...
başlangıç olacak benim için zaten ..
daha yeniyim yani ..

ASlında ilk Etapta Parana Göre bişey Alabilirsin ... Mesela Vitesli İle Baslamak istersen vitesli alırsın yada Scooter olabilir. NE kadarı gözden Çıkardın başlangıç olarak ?
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
74
çok memnun oldum emrah saol ..
istediğim güzel makine var ama bütçem baya kısıtlı ..
işte 500 ehliyete korumalarada 600 lira ayırdım elimde kimse kalmadı ..
artık bilmiyorum yaa kararsızlık çok zor ybr falan baktım interneten bi tane buldum 1400 e ama istanbulda bide karşıda nasıl olacak o iş şimdi adam iyi dedi bize ama arızalı çıkarsa makine ..
sahi 300 ytl de ruhsat masrafı var ..
anlıyacağın arıyorum ..
en son hatta burgazlı arkadaş benim race 200 vereyim sana dedi benim 2000 liraya ..
ödeme şeklini anlaşırız dedi .. işte en azından arkadaştan almak daha mı iyidir diye düşünüyorum ama fiyatı biraz daha kırması lazım ..
öle bilmem anlatabildim mi ..
ama yakın zamanda işallah bi tane makine alırım ..
bide dedim ya yeniyim fazla bir şey vermeden tam düşe kalka öğreneyim ..
ondan fazla parada vermeyim diyorum bilmem sen ne dersin .. ?
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
block arkadaşım sen bence ybr al birtane burada satılık temiz ybr ler çıkıyor netten araştırmanada gerek yok aslında..
Racer bence alma goruntusune aldanma yanı kalıbının motoru değil emin olabilirsin ama başlangıç için en iyisi temiz bir honda titan veya yamaha ybr125 tir..
Bu ikisine bak bence..
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
74
block arkadaşım sen bence ybr al birtane burada satılık temiz ybr ler çıkıyor netten araştırmanada gerek yok aslında..
Racer bence alma goruntusune aldanma yanı kalıbının motoru değil emin olabilirsin ama başlangıç için en iyisi temiz bir honda titan veya yamaha ybr125 tir..
Bu ikisine bak bence..


aynen bende öyle yapıcam işte ybr - titan filanda bakıyorum ama tanıdık olmayınca zor oluyor bulmak anlamında ..
mz falanda baksam diyorum arada ..
öyle yani ..
kısmet yaa .. bi şekilde alcaz bu yaz ... :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
block sen benım msn adresını ekle [email protected] buralarda satılık ybr var dıye duymustum çevrem vardır yeterince buluruz sana uygun bişeyler..
Bu arada sımdı okula gidiyorum yarın aksama gelırım :cat:
Kabul etmedi deme yani :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst