adamlarda enduru var gidiyorlar dağlara bayırlara.
biz ne yapalım,kasislerden geçerken bile altı vuruyor benim motorun.
iki günde paralarız motorları oralarda
Olm özer arada burgazada gelin
Arkadaşların hepsiciği askerde adam kalmadı gezmeye Rs te yatıyo garajda
Martta ufak tefek bakımlarınıda yapıcam efsane olacak :queen:
Görmeye gelirsiniz artık![]()
Tamam Adaş Geliriz Süper Olur bu arada Burgazın grubu mt de kırklarelinde mi takılıyo : ) DAyı Gökhan vardı ya Freewind i vardı kawasaki kx 125 almıs 2 zamanlı 50 bg dehset bişi![]()
sen kardeşmsin benim be,hakkatten kanım kaynadı sana
ben işe başladım bu cumartesi aramaya çalışıcam seni,uygun olursan konuşuruz
:rendeer:
kime dedin yahu :sunny:
arkadaşlar pazar günleri biz zaten toplaşıp 8 10 motor dağlara çıkıyoz isteyen arkadaşlar 12 gibi bize katılabilir bekliyoruz
:queen::queen::queen::queen::queen:
kime dedin yahu :sunny:
sana dedim kime deyim senden başka
sana dedim kime deyim senden başka
Bozuldum bak şimdi:salut: :salut:
üzülme be benımde sana kanım ısındı
bu arada ben huseyin..tekirdağ/merkez'den
Hüseyin Bende ÖZer Muratlıdan Dostum Naber Nasıl Gidiyor Kaç Yaşındasın![]()