[Tekirdağ - MT]

Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
adamlarda enduru var gidiyorlar dağlara bayırlara.:p
biz ne yapalım,kasislerden geçerken bile altı vuruyor benim motorun.
iki günde paralarız motorları oralarda
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
adamlarda enduru var gidiyorlar dağlara bayırlara.:p
biz ne yapalım,kasislerden geçerken bile altı vuruyor benim motorun.
iki günde paralarız motorları oralarda

Gökhan yani Freewind 650 si olan Arkadaş Motorunu Sattı .. Şimdi Kx 125 almıs kawasaki .. Nuray ustanın oraya bakıma götürüyodu... Dr650 si olan arkadaşı tanıyor oda şimdi ben bilmiyorum ismini... Resmen Kross cu oldu adam ya :D
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
ya faruk sen ne diyosun yaa..Yolladık DR 650'yi kaldık yıne motorsuz...bırak sen peder tutturmus başlatma motorundan araba alcaz diye :salut: napcam hiç bilmiyom valla...durumlar vahim..her aksam işin yoksa git iç sahilde :pr:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
sana hiç yakıştıramadım içki olayını,ne bu her akşam
kendi paranı kazanınca istediğin motoru alırsın,daha yaşın genç,öyle içmekle nereye varıcan,hatta içkiye verdiğin parayı kenara koysan mont alırısın kendine
kafana sakın takma motor ne zaman olsa olur.bi ara görüşelim bak cumartesi ümmet abi gelicek müsaitsen görüşelim beraber.hem konuşuruz şu senin motor işini
sadece şunu bil herşey motor değil hüseyinim.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Olm özer arada burgazada gelin :)
Arkadaşların hepsiciği askerde adam kalmadı gezmeye Rs te yatıyo garajda :)
Martta ufak tefek bakımlarınıda yapıcam efsane olacak :queen:
Görmeye gelirsiniz artık :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Olm özer arada burgazada gelin :)
Arkadaşların hepsiciği askerde adam kalmadı gezmeye Rs te yatıyo garajda :)
Martta ufak tefek bakımlarınıda yapıcam efsane olacak :queen:
Görmeye gelirsiniz artık :)

Tamam Adaş Geliriz Süper Olur bu arada Burgazın grubu mt de kırklarelinde mi takılıyo : ) DAyı Gökhan vardı ya Freewind i vardı kawasaki kx 125 almıs 2 zamanlı 50 bg dehset bişi :D
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
yau faruk..içki muhabbetını şaka amaçlı şeytmiştim ben :sunny: (vay anasını ya bi dayak yemediim kaldı hee :p )
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
sen kardeşmsin benim be,hakkatten kanım kaynadı sana
ben işe başladım bu cumartesi aramaya çalışıcam seni,uygun olursan konuşuruz
:rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Tamam Adaş Geliriz Süper Olur bu arada Burgazın grubu mt de kırklarelinde mi takılıyo : ) DAyı Gökhan vardı ya Freewind i vardı kawasaki kx 125 almıs 2 zamanlı 50 bg dehset bişi :D

Sallama olm 50 hp değil o makina iyi armış :p
40 hp o :p
Parça ararken bakalım ne yapcak :)
 
Katılım
9 Ara 2007
Mesajlar
18
arkadaşlar pazar günleri biz zaten toplaşıp 8 10 motor dağlara çıkıyoz isteyen arkadaşlar 12 gibi bize katılabilir bekliyoruz
:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
kime dedin yahu :sunny:

sanırım Bana dedi :) Bu arada Canawar Hk tanısalım seninlede dostum Adım ÖZer ... 11 senedir 2 teker üstündeyim vs vs :)

FAruklada Tanıştık Zati Süper Cocuk yahu Tam benim Kafada :) :cat: bu arada EMrah geçen aKsam onun motora bindim üstünden atcaktı beni :mrgreen: Manyak Bİşi ya :D :cherry:

arkadaşlar pazar günleri biz zaten toplaşıp 8 10 motor dağlara çıkıyoz isteyen arkadaşlar 12 gibi bize katılabilir bekliyoruz
:queen::queen::queen::queen::queen:

bu hafta gittiniz mi ? Yagmur magmur ayagı oldu gitmicem dedi Gokhan :D :queen:
 
Son düzenleme:

e13

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
23
Selam ahalî bir bakayım istedim. Tekirdağ'da faaliyetleriniz-organizasyonlarınız var mı?
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
tamam benim için vurşmadan dövüşün,hepsicinizi çok seviyorum :mrgreen:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
Hüseyin Bende ÖZer Muratlıdan Dostum Naber Nasıl Gidiyor Kaç Yaşındasın :)

ne bu be chat sayfası gibi yaş kac iş/okul falan :p
21 yasındayım...motosiklet olarak suan kendi ayaklarımı kullanıyorum...en son bi DR650 vardı pek hayırlı olmadı geri yolladım...
benım peder bey bu motosiklet konusunu pek sevmiyo..cok ugrastırıyo benı...
bu arada faruk sanırım benım peder transporter alcak...bulduk bitane ama arabayı gorsen sende motosiklet ıstemezdin..full V.I.P...içinde akvaryum bile var...:)
ama yınede düşeş bi motor cıksın alırım hiç kacırmam...Alayına redlıne yine :cat:
bu arada faruk bu çanakkale işi nası olcak ya...yola ne zaman cıkılcak nasıl olcak yanı...ben senden haber beklicem ona gore...eger sen gelmezsen bende gitmem..kaybolurum oralarda...sonraaa sen fuara gitcekmısın bide :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst