Tavsiyeleriniz...

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
9
Yeni CBR600F aldım ve ilk motorum.Hem kendi sağlığım hemde motorun sağlığı için neleri yapıp neleri yapmamam konusundaki tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Racing die kaptırıp şehir içinde hız yapma en azından :) ayrıca hayırlı olsun
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ilk motor ve 600f şimdi sana taşlar gelir ilk motorun 600f diye.

ben sadece hayırlı olsun diyeyim.

kask olarak shoei gider bu motora :cherry:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
162
arkadaşım hayırlı olsun .. ama ilk motor olduğu için dikkat et ... kendini kaptırma
kazasız sürüşler
 
Katılım
1 Kas 2005
Mesajlar
20
Kardeşim once sen saglıklı olacaksın.
Şimdi gelelim sorunun cevabına Bana sorarsan önce bi egitim al.
Özel ders falan yanii. Fazla degil 8 ders yeter.
Ardından mutlak suratle kısa mesafede dur kalk calış. Bunu 100 kere yap!!!
Sonra birinci vitesle 20 metre git Firenlerini (ön ve Arka) kullanarak dur.Bunuda 100 kere yap.
El ve goz koordinasyonlarını cok fazla geliştirecek bu hareketler.
Ardından sinyalleri kullanmayı , selektör yapmayı , rampada kalkış yapmayı , ara gazı vermeyi , dikiz aynalarına bakarak surmeyi , viraja yatıp kalkmayı , motorunu her suruş yaptıktan sonra yıkamayı ve ozenle silmeyi vs. vs.
Anlatmakla sanırım ömur bitmez...
Neyse sen yinede önümüzdeki 3 ay boyunca fazla trafige cıkma.
Motoruna iyiy bak En onemliside kendine iyiy bak
Allah kazasız belasız sürüşler versin...
Sağlıcakla kal....:rendeer:
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
33
Motorunu yağsız bırakma sıfırmı ikinci elmi yazmamışsın eğer sıfırsa rodajında kullan motoru. Artı zinciri yağsız bırakma. ve gaza gelme... ha unutmadan gazsızda kalma. Saygılar...
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Boy nerelerdesiiiin?
CBR diyolar, 600 diyolar, F diyolar, tavsiye diyolar, booooyyy :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
:) evet boy nerelerde. boy dan başkasını dinlemem ben honda alsam boyun yanına gidecem zaten
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
9
deltasahin' Alıntı:
Motorunu yağsız bırakma sıfırmı ikinci elmi yazmamışsın eğer sıfırsa rodajında kullan motoru. Artı zinciri yağsız bırakma. ve gaza gelme... ha unutmadan gazsızda kalma. Saygılar...
0 aldım.Sağol
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
sadece dikkatli ol. çok ama çok dikkatli.
eğer olağan üstü biri değilsen ilk olacak hataları söylüyorum;
elin gazda takılı kalabilir. bu da 1. viteste 100km/h gibi hızlara çok hızlı çıkan makinelerde epey bir tehlike yaratır. gaz ve debiryajı aynı anda kullanmaktan dolayı oluşabilecek hatalar (genellikle kalkışlarda) gazı kaçırma felan gibi.-motor altından kaçar-
dediğim gibi çok dikkatli ol ve korkarak sür. eğer ben bu işi çözdüm diye kendine güven gelip makineyi korkmadan sürersen %80 kaza yaparsın.
Allah kazalardan ve belalardan seni korusun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst