- Katılım
- 24 Mar 2006
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
Yeni CBR600F aldım ve ilk motorum.Hem kendi sağlığım hemde motorun sağlığı için neleri yapıp neleri yapmamam konusundaki tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler...
0 aldım.Sağoldeltasahin' Alıntı:Motorunu yağsız bırakma sıfırmı ikinci elmi yazmamışsın eğer sıfırsa rodajında kullan motoru. Artı zinciri yağsız bırakma. ve gaza gelme... ha unutmadan gazsızda kalma. Saygılar...