Tavsiye lütfen.Hyosung GT250r alınır mı?

Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
65
abicim redline a bosuna redline demiyolar size oraya sokmayın sıkıntı olabilir diye kırmızı orası dimi ama:)Arkadaşım temiz ve guzel kullanırsan tık demez motor bazı arladaşlar adi çin malıyla karıstırıyolar.Ama tabiki paran ve imkanın varsa japon tavsiyem.Krank işine gelince niyeyse piyasada krank dagıtıdan kol cıkaran cogu motor 600 ve uzeri japon yani demek istedigim o kırmızı serit bosuna degil ister cin al ister japon duzgun kullancan ve bakımlarını aksatmıcan::148::
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Gorunusu cok hos ama temizini bulmak cok zor bu sebeple biraz ihtiyatli davranmak gerekli. Ayrica "0" km si cbr 250 den daha pahali cbr 250 varken tercih etmek akilci degil sadece zevk meselesi diye dusunuyorum
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
163
benim sattigim arkadas benim hyo ile 13bin deviri gecmis sanirim, tunelde yokus asagi 191km okumus gostergede.
yani sorun yok, ssadece gereksiz bi is :D

2 ihtimal var valla,ya o arkadaş palavra sıkmış yada çok büyük sadaka falan vermiştir o,yoka tünelden çıkması biraz zordu
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
yani bide o motorla :D tank tokatlama felan yerdi grenajlar emanetti onda :D redline yi geçip yol yaparsan krank kırmasan bile her motor için geçerli motorun ömründen yersin senin her redlinede gittiğin 10km re motorun ömründen 1000km düşürür :D kırmızıyı geçme geçtirtme :D
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
39
GT250r ın bana kalırsa tek numarası şekil ve büyük duruyor oluşu. Frenleri ön arka aynı yapmış adamlar çok rahat kitlenebilit yani. Gidon dönme açısı yetersiz. Başlangıç motoru için biraz fazla alçak gib geldi bana seviyeni bilemem ama eğerki eğitim almasıysan zamanla sırt ve bileklerinde ağrıma yapabilir.
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
Bu motoru çoğunlukla caddede orda burda hatun tavlamak için kullandıkları için yıpranmamışı zor, satıcısının çoğu apaçivari. 250 CC motorun kalıbına bakıp 600 gib, davranıyor. Eee sonra ne oldu? Al abi sana krank
 
Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
73
Ilk defa bi konuyu hortlatiyorum :) cem aynen su an ybr nin satilmasini bekliyorum satildigi gibi alacam ben

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------

Sepya dedigin olay kesicisiz modellerde varmis dostum 2008 oncesi yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst