- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 65
abicim redline a bosuna redline demiyolar size oraya sokmayın sıkıntı olabilir diye kırmızı orası dimi ama
Arkadaşım temiz ve guzel kullanırsan tık demez motor bazı arladaşlar adi çin malıyla karıstırıyolar.Ama tabiki paran ve imkanın varsa japon tavsiyem.Krank işine gelince niyeyse piyasada krank dagıtıdan kol cıkaran cogu motor 600 ve uzeri japon yani demek istedigim o kırmızı serit bosuna degil ister cin al ister japon duzgun kullancan ve bakımlarını aksatmıcan::148::