tarzımı değiştirdim artık bunu aldım arkadaşlar

Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
vay beaa çook güzel alet hoşuma gitti valla allah kaza bela vermesin dostum güle güle kullan nazarlara gelmeyesin rüzgarın bol olsun:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
inşallah dostum bu arada hala elimde canavar bir virago 535 var dosta gidecem bi makina yerim olsa satmıcam ama kış geliyo herşeyini bu sene yaptum




bu resim eski

yeni motorunuz hayırlı olsun eğer olurya hani eskisinin üzerindeki yan çantaları çıkarırsanız alabilirim:wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela göstermesin... :rendeer:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
17
hayırlı olsun,allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.darısı bizlerin başına inşallah
:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
volkan hayırlı olsun..eeh artık daha cok gezeriz..
hos senı yakalamak artık ımkansız oldu(zaten oyleydı aslında)

not:volkan hızlı kullandıgından degıl benım motor gıtmedıgınden:))
kazasız belasız..
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Guzel bir tarz degi$ikligi.. Guzel bir secim, guzel yolculuklar :)
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
volkan hayırlı olsun..eeh artık daha cok gezeriz..
hos senı yakalamak artık ımkansız oldu(zaten oyleydı aslında)

not:volkan hızlı kullandıgından degıl benım motor gıtmedıgınden:))
kazasız belasız..



saol dostum senide bekliyoruz inşallah sezonun sonunda bişeyler yaparız :) umarım düşündüğün gibidir oralar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst